راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از خدمت جدید اپلیکیشن ساد24، همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه اپلیکیشن ساد24 از خدمت جدید خود تحت عنوان سبد سرمایه‌های شخصی من، رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ساد 24، در دومین روز از نمایشگاه صنعت مالی که از 19 مردادماه آغاز و تا 22 مردادماه ادامه دارد، بهروز فتح‌آبادی، مدیر محصول و هم‌بنیان‌گذار سامانه و اپلیکیشن ساد24 از خدمت جدید این مجموعه با عنوان مدیریت سرمایه‌های من رونمایی کرد.

به گفته فتح‌آبادی این خدمت تحول بزرگی در خدمات نوآورانه اپلیکیشن‌های مالی به شمار می‌آید که به‌واسطه آن فرد می‌تواند ارزش لحظه‌ای تمام دارایی‌های خود از جمله طلا، سکه، دلار، سهام و انواع ارز دیجیتال را به قیمت دلار و ریال بررسی کرده و میزان سود و زیان خود را در یک نگاه محاسبه کند.

فتح‌آبادی در ادامه توضیح داد: «اپلیکیشن ساد24 بیش از 6 سال است که بر اساس نیازسنجی کاربران انواع خدمات مالی را در حوزه چک، اعتبارسنجی، وام، تسهیل امور معاملاتی و ماشین‌حساب بانکی ارائه می‌کند که این بار بر اساس نیاز کاربران خدمت سبد سرمایه‌های من را نیز به خدمات جامع خود اضافه کرده است.»

گفتنی است غرفه برنامه ساد 24 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن10 دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از این غرفه بازدید کنند.

منبع ساد 24
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.