راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت فناوران اطلاعات خبره به عنوان بزرگ‌ترین بازیگر حوزه فناوری صنعت بیمه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، به‌زودی برگزار می‌شود. این نمایشگاه هر سال با حضور شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و فعالان و کارشناسان مالی برگزار شده و فرصتی برای نمایش دستاوردها و خدمات شرکت‌هاست اهداف این نمایشگاه شامل افزایش آگاهی عمومی از بازار مالی، ارتقاء سواد مالی، ارائه توانمندی‌های داخلی در سه حوزه بورس، بانک و بیمه و تسهیل تعاملات بین‌المللی است.

به گزارش روابط عمومی فناوران اطلاعات خبره، ستاد برگزاری با رویکردی متمایز سعی در معرفی بهینه شرکت‌کنندگان دارد. این رویداد فرصتی برای ارتقاء دانش مالی و ایجاد ارتباطات مستقیم با فعالان اقتصادی تبدیل شده است. نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی به شانزدهمین دوره خود رسیده و با هماهنگی سه بخش کلیدی پول، بیمه و سرمایه، بسترهای توسعه همکاری‌ها و افزایش آگاهی سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است. این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ با همکاری وزارت اقتصاد و امور دارایی، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی خاص نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

فناوران اطلاعات خبره در این دوره از نمایشگاه صنعت مالی، با شعار «با هم، برای توسعه زیست‌بوم بیمه‌گری» حضوری برجسته خواهد داشت. این شرکت با بیش از دو دهه تجربه در زمینه توسعه سامانه جامع و یکپارچه بیمه­گری (Core Insurance)، محصولات پیشرفته‌ای مانند سامانه بنیان (سامانه جامع و یکپارچه بیمه‌گری)، وب‌سرویس‌های بیمه‌گری باز (API Manager) در زمینه صدور و خسارت، سامانه پویان (سامانه هوش تجاری پویان) و سامانه ماد (سامانه معرفی‌نامه الکترونیک درمان) و محصولات دیگر را ارائه می‌دهد.

فناوران اطلاعات خبره با ارائه خدماتی نظیر مشاوره، پشتیبانی، آموزش و توسعه و نگه‌داری نرم‌افزارهای بیمه‌گری، تلاش می‌کند تا نیازهای صنعت بیمه را به طور کامل پوشش دهد. این شرکت با داشتن تیم‌های متخصص و بهره‌گیری از فناوری‌های روز، توانسته جایگاه مناسبی در این صنعت کسب کند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی فرصتی مناسب برای شرکت فناوران اطلاعات خبره است تا محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان و متخصصان این عرصه معرفی و زمینه همکاری‌های جدید را فراهم کند و ارتباط و اعتبار خود را در میان شرکت‌های طرف قرارداد ارتقا ببخشد.  

شرکت فناوران اطلاعات خبره در سالن ۶ غرفه ۶۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

منبع فناوران اطلاعات خبره
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.