راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان خریدوفروش همستر در بازار پیش عرضه سرمایکس

بازار پیش‌عرضه یا Pre Market سرمایکس با تمرکز بر پیش خرید و پیش فروش همستر کامبت راه‌اندازی شد. سرمایکس، این امکان را فراهم آورده تا کاربران بازی همستر کامبت بتوانند تعداد سکه‌های کسب شده در این بازی را در بازار پیش عرضه، معامله کنند. از این پس کاربران امکان معامله توکن‌های دریافتی در بازی را «پیش از عرضه رسمی» آن، خواهند داشت. 

به گزارش روابط عمومی سرمایکس، همستر کامبت، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های تلگرامی بود که انتظار می‌رود پس از تجربه موفق نات‌کوین، بتوانند بازار ارزهای دیجیتال را با استقبال مواجه کند. از آنجایی که تعداد کاربران این بازی Tap to Earn به بیش از 300 میلیون نفر رسیده، انتظار می‌رود از لیست شدنش در صرافی‌های بزرگ، استقبال کم‌نظیری شود.

گرچه تیم همستر کامبت، وایت پیپر (White Paper ) این بازی را منتشر کرده اما تاریخ عرضه توکن‌های این بازی را مشخص نکرده است. 

بر اساس وایت پیپر منتشر شده قرار است 60 درصد از ایردراپ‌های این بازی بین تمام کاربران آن توزیع شود. 40 درصد باقی مانده نیز به مشارکت‌کنندگان اکوسیستم همستر کامبت و کمک‌های مالی اختصاص دارد.

علاقه‌مندان به بازار رمزارز، به‌منظور بهره‌مندی از خدمات صرافی آنلاین سرمایکس کافی‌ است ثبت‌نام کرده و پس از تکمیل مراحل احراز هویت خود، از امکاناتی همچون سرویس استیکینگ (باکس سرمایکس) و بازار پیش عرضه بهره‌مند شوند.

منبع سرمایکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.