راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اهدای تندیس رویداد بزرگ لندتک ایران به پنج بانک برتر و یک چهره ماندگار

تندیس رویداد بزرگ لندتک ایران به بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران، ملت، آینده، تجارت و پاسارگاد اهدا شد. همچنین از مجید شکوهی، مدیرعامل سایبان‌پی، به‌عنوان چهره ماندگار در حوزه اعتباری قدردانی شد.

رضا قربانی، مدیرعامل کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در افتتاحیه رویداد بزرگ لندتک ایران ضمن ابراز خوشحالی از استقبال افراد از این رویداد بیان کرد: «پیش‌بینی می‌کردیم که ۱۴۰۳ سال لندتک باشد. لندتک از نظر من یعنی تغییر. عصاره لندتک تغییر بانک‌ها، اقتصاد و هر فردی است که نقشی در اقتصاد دارد. لندتک آینده پرداخت است و باید نگاهی فراتر از استارتاپ بودن به آن داشت. طی این دو روز از وجوه مختلف لندتک صحبت خواهیم کرد.»
او در ادامه از پنج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ملت، آینده، تجارت و پاسارگاد به پاس تلاش برای ایجاد تغییر در فضای لندتک ایران قدردانی کرد.
حمیدرضا توسلی، عضو هیئت‌مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: «فناوری ابعاد کسب‌وکارها را تغییر داده است، حوزه پولی و اعتباری نیز از این قاعده مستثنی نیست. لازم است نهادهای مالی و پولی کمک کنند تا فراگیری مالی خدمات اعتباری گسترش یابد.»
هادی سپانلو، معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملت گفت: «۱۴۰ هزار تسهیلات لندتک به ارزش شش همت در بانک ملت پرداخت شده است. امیدوارم رگولاتور به هزینه‌های موجود در این حوزه توجه کند.»
دو تندیس بعدی به مهرداد شاه‌منصوری، نماینده مدیرعامل بانک آینده و مرتضی ترک‌تبریزی، رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت اعطا شد.
زهرا میرحسینی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و نماینده مدیرعامل بانک پاسارگارد گفت: «تاکنون هفت میلیون تسهیلات خرد به ارزش شانزده همت پرداخت شده است. این تسهیلات از طریق ویپاد و در ۱۰ هزار نقطه کشور و به ۳.۵ میلیون نفر اعطا شده است. امیدواریم که خدمات بانکی خود را سریع و راحت به مشتریان ارائه دهیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.