راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور بانکینو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با خدمات نوین

بانکینو از وامینو اقساطی رونمایی می‌کند

بانکینو، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور خواهد داشت. این رویداد مالی فرصتی برای آشنایی با دستاوردها و خدمات نوین بانکی است.

به گزارش روابط عمومی بانکینو، این نئوبانک که همواره تلاش دارد با تکیه‌بر فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های مستمر، تجربه‌ای نوین و کاربرپسند را برای مشتریان خود فراهم کند، با حضور در این نمایشگاه قصد رونمایی از سرویس‌های جدید خود را دارد.

این نئوبانک، با ارائه خدمات متنوع و متناسب با نیازهای روزمره مشتریان، به یکی از انتخاب‌های افرادی تبدیل شده است که به‌دنبال سهولت و سرعت در انجام امور بانکی هستند.


خدمات بانکینو در یک نگاه


  • اپلیکیشن بانکینو: اپلیکیشن موبایل بانکینو با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، امکان دسترسی به‌تمامی خدمات بانکی را در هر زمان و مکانی فراهم می‌کند. با این اپلیکیشن، مشتریان می‌توانند  کلیه امور مالی خود را بدون نیاز به حضور در شعبه فیزیکی بانک مدیریت کنند.
  • ارائه تسهیلات: بانکینو با ارائه وام‌های متنوع، از جمله وام‌های فوری و بدون ضامن، به مشتریان خود کمک می‌کند تا نیازهای مالی خود را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.
  • سرمایه‌گذاری: این نئوبانک با ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا با انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ها، سرمایه‌های خود را به‌صورت بهینه مدیریت کرده و افزایش دهند.
  • پرداخت قبض خودکار: با استفاده از سرویس پرداخت قبض خودکار بانکینو، مشتریان می‌توانند به‌صورت خودکار و در زمان مقرر قبوض خود را پرداخت کنند، بدون نگرانی از فراموشی یا تأخیر در پرداخت قبض‌ها.

رونمایی از وامینو اقساطی


بانکینو پس از استقبال کاربرانش از اولین سرویس تسهیلات خود، یعنی وامینو که وام فوری و بدون ضامن با بازپرداخت یک‌ماهه بوده است، سقف مبلغ تسهیلات قابل دریافت این سرویس را به سی میلیون تومان افزایش داده و همچنین در اقدامی تازه، قصد دارد از جدیدترین و یکی از مهم‌ترین خدمات خود با عنوان «وامینو اقساطی» در این نمایشگاه رونمایی کند.

وامینو اقساطی یک سرویس جدید و نوآورانه است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و بدون دردسر، وام‌ اقساطی دریافت کنند. این سرویس، با شرایط ویژه، نرخ سود مناسب و قابلیت انتخاب تعداد اقساط بازپرداختی، گزینه‌ای جذاب برای کسانی است که به‌دنبال تسهیلات خرد و سریع هستند.


تسهیلات ویژه کارکنان سازمان‌ها


بانکینو همچنین در سرویسی دیگر برای سازمان‌هایی که حقوق کارکنان خود را در این نئوبانک واریز می‌کنند، تسهیلات ویژه‌ای تحت‌عنوان «وامینو سازمانی» ارائه می‌دهد. با استفاده از این سرویس، شرکت‌ها می‌توانند بدون نیاز به انتقال حساب حقوقی شرکت و موجودی خود به بانکینو، کارکنان خود را از مزایای تسهیلات اقساطی بانکینو بهره‌مند کنند.


استارتاپ استودیو نیوتن


بانکینو با همکاری بانک خاورمیانه، اقدام به راه‌اندازی استارتاپ استودیو نیوتن کرده است. نیوتن، محلی است برای حمایت از استعدادهای برتر برای تبدیل ایده‌های خام به محصولاتی نوآورانه. در نیوتن نیازمندی‌های کسب‌وکاری بانکینو و بانک خاورمیانه به افراد یا تیم‌ها ارائه می‌شود و با حمایت و پشتیبانی نیوتن، این ایده‌ها و نیازمندی‌ها توسط تیم‌ها به محصولاتی ارزشمند تبدیل می‌شوند. علاقه‌مندان در نمایشگاه صنعت مالی می‌توانند با نیوتن و جزئیات آن بیشتر آشنا شوند.

شانزدهمین دوره‌ نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) ۱۹ الی ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه بانکینو در ورودی شرقی سالن 5 ملل)، طبقه‌ منفی یک قرار دارد. علاقه‌مندان به حوزه مالی و بانکی، می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند و با خدمات جدید و فرصت‌های ویژۀ بانکینو آشنا شوند.

منبع بانکینو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.