راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تکنولایف به انجمن تجارت الکترونیک تهران پیوست

باهدف هم‌افزایی و مشارکت در بهبود فضای کسب‌وکارها، تکنولایف عضو انجمن تجارت الکترونیک تهران شد.

به گزارش روابط عمومی تکنولایف، این مجموعه با عضویت در انجمن تجارت الکترونیک تهران در راستای توسعه و ترویج تجارت الکترونیک در کنار سایر اعضای این انجمن گام برمی‌دارد و در بهبود فضای کسب‌وکار کشور مشارکت کند. انجمن تجارت الکترونیک تهران، متشکل از کسب‌وکارهای فعال در تجارت الکترونیک بوده و چندین کمیسیون تخصصی دارد.


مشارکت صنفی؛ نوعی مسئولیت اجتماعی


حسین حیدر، رئیس هیئت‌مدیره تکنولایف در خصوص شروع فعالیت صنفی تکنولایف گفت: «در مسیر چهارده‌ساله توسعه تکنولایف در فضای تجارت الکترونیک، گره‌های متعددی را حل‌وفصل کردیم و اکنون مسئولیت اجتماعی خود می‌دانیم تا تجربه اندوخته شده را صرف بهبود فضای کسب‌وکار بکنیم. ما در تکنولایف همه تلاشمان را برای همکاری و مشارکت با اعضای انجمن به کار می‌بندیم و در مسیر فعالیت‌های کمیسیون‌های انجمن و با رویکرد هم‌افزایی و مشارکت در جهت بهبود وضعیت کسب‌وکارهای فعال حوزه تجارت الکترونیک گام برداریم.»


به‌اشتراک‌گذاری تجربه چهارده سال فعالیت از پاسخگویی به کاربران تا تأمین کالاهای متنوع


تجربه اندوخته شده تکنولایف در فضای تجارت الکترونیک عمدتاً بر اساس تجربه تهیه زیرساخت‌های تأمین و فروش، پاسخ به نیاز و دغدغه کاربران در خصوص خرید کالاها از محلی امن، مطمئن و با قیمت مناسب جمع شده است. عضویت تکنولایف در انجمن تجارت الکترونیک تهران نیز در جهت به‌اشتراک‌گذاری تجربه اندوخته شده و تلاشی برای بهبود وضعیت کسب‌وکارها در فضای تجارت الکترونیک است.

منبع تکنولایف
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.