راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به زودی خریدوفروش همستر کوین در بیت‌پین امکان‌پذیر می‌شود

کمپین متفاوت بیت‌پین برای همستر‌کوین

صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین به زودی امکان خریدوفروش همستر کوین (Hamster Kombat) را در پلتفرم خود لیست خواهد کرد. این رمز‌ارز جدید پس از شروع به فعالیت، بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر جذب کرده است و انتظارات برای لیست‌شدن و شروع معاملات آن بالاست.


تجربه بیت‌پین در لیست کردن کوین‌های Tap to Earn


به گزارش روابط عمومی بیت‌پین، این صرافی پیش‌تر اقدام به لیست‌کردن نات کوین  (NOTcoin)کرده بود و تجربه موفقی در لیست‌کردن کوین‌های ‌Tap to Earn دارد. کوین‌های ‌Tap to Earn کوین‌هایی هستند که کاربران با لمس‌کردن صفحه یا کلیک‌کردن، می‌توانند مقادیری از آن کوین را دریافت کنند. لازم به ذکر است که لیست‌شدن نات کوین با استقبال فراوانی از سوی کاربران مواجه شد و توانست رشد چشمگیری را تجربه کند.


فرصت افزایش همستر کوین‌ها قبل از لیست‌شدن


پیش از لیست‌شدن همستر کوین، با عضویت در سایت بیت‌پین و انجام ما‌ٔموریت‌های ساده، می‌توان همستر کوین‌های خود را چند برابر ساخت. این فرصت به افراد این امکان را می‌دهد تا پیش از آغاز رسمی معاملات، میزان سرمایه خود را افزایش دهند و از مزایای بیشتری برخوردار شوند.


دریافت روزانه بیش از 350 هزار پرافیت


مأموریت‌هایی در این پلتفرم برای کاربران تعریف شده که بسته به میزان مأموریت‌های انجام شده، هر کاربر می‌تواند روزانه تا بیش از 350 هزار پرافیت دریافت کند. این ویژگی بیت‌پین به کاربران اجازه می‌دهد تا با انجام فعالیت‌های ساده و مفید، درآمد خود را افزایش دهند و البته که دریافت این پرافیت بدون هزینه سکه از سوی کاربران خواهد بود.

افراد برای اطلاع از زمان دقیق لیست‌شدن همستر کوین و کسب جوایز تعریف شده، هم‌اکنون می‌توانند با روشن‌کردن گزینه «خبرم‌ کن» در لندینگ همستر سایت بیت‌پین، پیش از سایرین از این رویداد مهم با خبر شد.


چرا معامله همستر کامبت سودمند است؟


  1. پتانسیل رشد بالا: همستر کامبت یکی از کوین‌های نوآورانه و با پتانسیل رشد بالا در بازار است که با درگیر‌کردن بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر، توانسته بازار و هیجان بسیار بزرگی را ایجاد کند.
  2. پشتیبانی قوی: این کوین از حمایت و پشتیبانی یک جامعه فعال و پویا برخوردار است که می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک کند.
  3. کاربرد گسترده: همستر کامبت به دلیل قابلیت‌های خاص خود در زمینه Tap to Earn، کاربردهای متنوعی دارد که می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد.
  4. تجربه موفق بیت‌پین: لیست‌شدن در بیت‌پین به معنای تأیید و اعتماد به این کوین است که می‌تواند باعث جذب بیشتر سرمایه‌گذاران شود.

بیت‌پین همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین و به‌روزترین کوین‌ها، نیازهای کاربران خود را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. کاربران منتظر لیست‌شدن همستر کوین در بیت‌پین باشند و از این فرصت بهره‌مند شوند. علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با بیت‌پین، می‌توانند صفحه درباره ما این صرافی را مطالعه کنند.

منبع بیت‌پین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.