راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اتصال لندتک با بانک، فین‌تک و رمزارز در رویداد لندتک ایران؛ کسب‌وکارهای صنعت فناوری مالی فرصت قدم زدن روی این پل ارتباطی را از دست ندهید

جزیره‌ای نماندن یکی از چالش‌های اصلی صنعت لندتک امروز ایران است. فعالان این صنعت مدت‌هاست بر تعامل B2B تاکید می‌کنند و بانک‌ها، کسب‌وکارهای بیمه‌ای، فین‌تکی و رمزارزی از بخش‌های کلیدی هستند که می‌توانند با اتصال به لندتک‌ها فضای پویایی برای کاربران بسازند. رویداد بزرگ لندتک ایران دقیقا می‌تواند فرصتی برای برقراری همین تعامل و مذاکرات چهره‌به‌چهره باشد. پس کسب‌وکارهای فناوری مالی فرصت قدم زدن روی این پل ارتباطی را از دست ندهید.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار رویداد بزرگ لندتک ایران را در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه برگزار می‌‌کند؛ رویدادی که شاهد سخنرانی بیش از پنجاه نفر از مدیران ارشد و کارشناسان اکوسیستم فناوری‌های مالی و لندتک خواهیم بود و بازیگران صنعت لندتک و اکوسیستم‌های مرتبط با آن می‌توانند از این فرصت برای تعامل با یکدیگر و شبکه‌سازی استفاده کنند.

رویداد لندتک در تلاش است فضایی برای ارتباط و شبکه‌سازی فعالان مختلف اکوسیستم‌های فین‌تک، مالی، بانکی و لندتکی به وجود آورد و به همین دلیل در اولین دوره از این رویداد، نشست‌های B2B و لانژ‌های اختصاصی گپ‌وگفت و شبکه‌سازی در فضاهای اختصاصی و عمومی بخش مهمی از آن را تشکیل خواهند داد. امیدواریم که حاضران در این رویداد به کمک یکدیگر آینده‌ای درخشان برای لندتک کشور ایجاد کنند؛ صنعتی که به فراگیری مالی کمک می‌کند و لزوم توسعه آن انکارناپذیر است.

بسیاری از کارشناسان این حوزه نبود فضای تعاملی مثبت و سازنده میان نقش‌آفرینان صنعت فین‌تک کشور را از مهم‌ترین خلأهایی می‌دانند که تأثیر زیادی در به تعویق افتادن توسعه این صنعت داشته است. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار همواره تلاش کرده پلی میان کسب‌وکارها، رگولاتور و سازمان‌های دولتی و خصوصی باشد و صدای فعالان و نقش‌آفرینان را به گوش یکدیگر و مسئولان برساند و در جایگاه رسانه‌ای تخصصی ایفای نقش کند. فعالیت‌های کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار به تولید محتوا محدود نمی‌شود و برگزارکننده رویدادهای مختلفی نظیر ۹ ژانویه، جایزه عصر تراکنش، هاوینگ بیت‌کوین، برند کارفرمایی و… نیز است.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.