راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حامیان رویداد بزرگ لندتک در راه «ضرغام»؛ آبانک، اقساط‌مارکت و کیپا هم به جمع حامیان پیوستند

با اضافه شدن آبانک، اقساط مارکت و کیپا تعداد حامیان رویداد لندتک ایران به ۶ مورد رسید

به گزارش دبیرخانه رویداد لندتک ایران، آبانک، اقساط مارکت و کیپا به جمع حامیان رویداد لندتک ایران پیوستند. پیش از این دیجی‌پی، مانیسا و ویپاد نیز حمایت خود از این رویداد را اعلام کرده بودند.

آبانک یک پلتفرم بانکداری نوین و بانک دیجیتال بانک آینده است. این پلتفرم از محصولات ارتباط فردا است که خدمات بانکی را در بستر الکترونیک ارائه می‌دهد. آبانک طی سال گذشته تغییرات زیادی داشت تا بتواند در بستری امن و یکپارچه، خدمات بانکی را به‌صورت آنلاین ارائه دهد.

اقساط‌مارکت یکی از قدیمی‌ترین قسطی‌فروشی‌های کشور با بیش از ۱۰ سال سابقه است. شرکت تعاونی رفاه بازنشستگان میهن (اقساط مارکت) یک شرکت BNPL به شمار می‌رود. فروش اقساطی کالا و خدمات و ارائه تسهیلات خرید کالا به عموم مردم از جمله خدماتی است که این شرکت ارائه می‌دهد.

کیپا بستـری برای خرید اعتبـاری است. این پلتفرم در سال ۱۳۹۷ باهدف ارائه خدمات اعتباری و اقساطی شکل گرفت. پس از مدتی شروع به گسترش حوزه فعالیت خود کرد و در نتیجه امکان خرید اعتباری و خرید اقساطی را به وجود آورد. در حال حاضر شبکه وسیع و متنوعی از پذیرندگان با کیپا همکاری می‌کنند.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار هفدهم و هجدهم مردادماه رویداد بزرگ لندتک ایران را در سالن هزار نفره ضرغام برگزار می‌کند. در رویداد بزرگ لندتک بیش از ۵۰ نفر از مدیران ارشد و کارشناسان اکوسیستم فناوری‌های مالی و لندتک سخنرانی خواهند کرد. این گردهمایی فرصتی است برای شبکه‌سازی و تعامل میان اعضای این اکوسیستم، ضمن اینکه راه‌کار قصد دارد در این رویداد از نقشه اکوسیستم لندتک ایران رونمایی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.