راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین شماره قلک منتشر شد

اول آبان‌ماه ۹۳، چهارمین شماره ماهنامه قلک برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال منتشر شد و بر روی کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت. در این شماره از ماهنامه قلک، داستان‌ها و اشعاری در راستای بهبود سبک زندگی کودکان درج شده است که مریم اسلامی، ناصر کشاورز، مجید راستی، مژگان کلهر، مرجان کشاورزی، علی‌اکبر زین‌العابدین، منیره هاشمی، نازنین آیگانی، ندا عظیمی، ارغوان غلامی، شیدا میرزایی، سارا تبریزی و مریم هاشم‌پور پدیدآورندگان این مطالب هستند.

ماهنامه قلک

طرح روی جلد این شماره قلک را میثم موسوی تصویرگری کرده است و سمیه علیپور، لیلا صفا، علی تجدد، علیرضا اسدی، مهدیه صفایی‌نیا، سام سلماسی، ویدا کریمی، کیانا میرزایی، نازنین جمشیدی، سارا خرامان، ندا عظیمی، عاطفه فتوحی و نازنین آیگانی تصویرگران مطالب داخلی این شماره هستند.

صاحب امتیاز و مدیرمسئولی قلک را امیر لعلی و سردبیری آن را علی‌اکبر زین‌العابدین بر عهده دارند. مهدیه صفایی‌نیا نیز مدیر هنری این نشریه است. کار‌شناسی شعر و داستان قلک نیز به ترتیب بر عهده ناصر کشاورز و حدیث لزر غلامی است. چهارمین شماره ماهنامه قلک (آبان‌ماه ۱۳۹۳) در ۳۶ صفحه و با قیمت 4 هزار تومان در کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اندرویدی دومین شماره قلک را بر روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های خود مطالعه کرده و آن را در نرم‌افزار اندروید برگ مشاهده کننند. این نرم‌افزار از نشانی‌های https://barg.asr۲۴.com و https://cando.asr۲۴.com یا مارکت کندو قابل دریافت است. تلفن اشتراک این ماهنامه ۸۸۹۳۱۹۱۳ است.

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه قلک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.