راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین اجلاس دایا 25 مردادماه در شهر شیراز برگزار می‌شود

نخستین اجلاس دایا با محوریت کاربرد بلاکچین در توسعه کسب‌وکار در شهر شیراز برگزار خواهد شد. به گفته‌ حبیب ابوقداره، مدیرعامل شرکت تدبیر اندیشان نوین افروز اولین دوره‌ این اجلاس ۲۵ مردادماه ۱۴۰۳ در شهر شیراز، استان فارس با حضور مدیران صنایع و کسب‌وکارهای بزرگ استان فارس برگزار می‌‎شود.


اجلاس دایا


به گزارش روابط عمومی شرکت تدبیر اندیشان نوین افروز، تکنولوژی و فناوری نوظهور بلاکچین، تغییرات اساسی و کلانی در سطح اقتصاد جهانی و به طبع آن اقتصاد منطقه‌ای و کشور ایران ایجاد کرده و همراه شدن صنایع و صنوف مختلف با این تحول بزرگ گریزناپذیر است. ادغام و همراهی صنایع مختلف و کسب‌وکارهایی با تکنولوژی‌های نوظهوری مانند بلاکچین و استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد مبتنی بر توکن می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی در اقتصاد ایران و کشورهای منطقه ایجاد کند.

فناوری بلاکچین به دلیل مزیت‌هایی که ارائه می‌کند (تمرکززدایی، شفافیت، تغییرناپذیری و…) شروع یک تغییر بزرگ در صنایع و حوزه‌های مختلف است. این فناوری می‌تواند تغییر مثبت بسیاری در صنایع مختلف، همچون معادن، بانکداری، بازارهای مالی و تجاری، بازرگانی، بیمه، انرژی، بازاریابی، صنایع هوایی، امور دولتی و… ایجاد کند.

به همین دلیل شرکت تدبیر اندیشان نوین افروز با تجربه‌ای چندین ساله در این حوزه و گردهم آوردن صاحبان علم و اندیشه در این راستا به‌منظور انتقال آگاهی و دانش و فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم برای آشنایی صنایع و صنوف بزرگ استان با این فناوری و پتانسیل‌های استفاده از این فناوری جهت رشد صنایع و صنوف، سلسله اجلاس‌هایی را با نام اجلاس دایا در کلیه مراکز استان‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

طبق برنامه‌ریزهای انجام شده، این اجلاس در تمامی مراکز استان کشور به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد تا صنایع مختلف در استان‌ها بتوانند با ظرفیت‌ها و مزیت‌های بلاکچین و قراردادهای هوشمند در کسب‌وکار و همچنین اقتصاد مبتنی بر توکن آگاه شده و از آن‌ها در پیشبرد اهداف خود و کمک به اقتصاد کشور استفاده کنند.


اولین اجلاس دایا با محوریت کاربرد بلاکچین در توسعه کسب‌وکار


اولین اجلاس دایا با حمایت مدیران و فعالان بزرگ صنایع و کسب‌وکار استان در استان بزرگ فارس برگزار خواهد شد.

حبیب ابوقداره، مدیرعامل شرکت تدبیر اندیشان نوین افروز در این باره توضیح داد: «تکنولوژی بلاکچین، به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به یک صنعت نوظهور و جامع بوده و به‌شدت بر روی سایر صنایع سنتی اثر گذاشته است و به‌مرور تمام صنایع و کسب‌وکارها را دستخوش تغییرات خواهد کرد. به نظر شخصی من بلاکچین صرفاً دیگر تکنولوژی نیست، بلکه یک صنعت است که می‌تواند با استفاده از قابلیت‌های مختلفی از جمله وجود قراردادهای هوشمند، اقتصاد دیجیتالی واقعی را رقم بزند و به‌سرعت به دیجیتالی‌شدن اقتصاد کلان و تحول دیجیتال کمک ‌کند.»

او ادامه داد: «هر صنعتی که دیرتر وارد این تغییرات شود، از سایر صنایع عقب می‌ماند؛ بنابراین اینجانب به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده صنعت استان و به دلیل داشتن سابقه صنعتی در صنایع مختلف، و همچنین سابقه در تولید و پیاده‌سازی پلتفرم‌های دیجیتال و آشنایی و شناخت چندین ساله در حوزه بلاکچین و قراردادهای هوشمند، به‌منظور توسعه دانش و آگاهی و مطلع کردن سایر صنایع استان‌های کشور از فرصت‌های پیش رو، برآن شدیم که اولین اجلاس دایا رو در شهر شیراز برگزار کنیم.»

  • او محورهای اصلی اجلاس را این‌گونه معرفی کرد:
  • بررسی کاربرد بلاکچین در صنایع و صنوف مختلف
  • معرفی و بررسی اقتصاد مبتنی بر توکن و تمایزهای آن با اقتصاد کریپتو
  • کاربردهای کلان اقتصاد مبتنی بر توکن
  • کاربردهای توکن‌سازی و قراردادهای هوشمند برای صنایع و صنوف مختلف
  • معرفی دستاوردهای دایادایموند در حوزه‌ بلاکچین و اقتصاد مبتنی بر توکن
  • رونمایی از دستاوردهای شرکت سپهر صادرات و امید بوم بانک سپه در زمینه بلاکچین و اقتصاد مبتنی بر توکن
  • رویکرد باشگاه مشتریان بلاکچینی و پذیرندگان دایادایموند

رونمایی از پتانسیل‌ها و قابلیت‌های شعبه‌ شیراز دایادایموند


در حاشیه اجلاس دایا، شعبه‌ شیراز دایادایموند نیز رونمایی خواهد شد. بنا به گفته‌ ابوقداره این شعب استانی برای ارائه‌ خدمات حضوری دایادایموند به هموطنان و همچنین محلی برای برگزاری رویدادهای مختلف در حوزه‌ فناوری‌های بلاکچین و اقتصاد مبتنی بر توکن، دیجیتال مارکتینگ و تعامل با پذیرنده‌ها و …است.

رونمایی از سرویس باشگاه مشتریان دایادایموند در بستر بلاکچین نیز از دیگر اتفاقات مهم این اجلاس است. باشگاه مشتریان حرکت نوینی در این حوزه محسوب می‌شود که مزیت‌های فراوانی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. یکی از اهداف این اجلاس بررسی مزیت‌ها و فرصت‌هایی است که باشگاه مشتریان دایادایموند در اختیار کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

منبع تدبیر اندیشان نوین افروز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.