راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نشان جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ازآن داده‌پردازی معتمد تیس شد

اختتامیه «هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران» با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران، معاون علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس و همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌پردازی معتمد تیس، این شرکت در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با حضور شرکت‌هایی نظیر خدمات ارتباطی همراه اول، فولاد مبارکه اصفهان، آریاساسول و شرکت‌های فناور و نوآور، توانست پس از ارائه دستاوردهای خود در زمینه فناوری و نوآوری و بررسی متخصصان و کارشناسان، این جایزه ارزشمند را کسب کند.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران باهدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است.

سازمان‌ها بر اساس این مدل می‌توانند با شناخت چالش‌های خود در هر مرحله، گام‌هایی به‌سوی رقابت‌پذیری پایدار بردارند؛ به عبارتی این مدل در راستای ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است.

تاکنون هفت دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در کشور برگزار شده است که طی این هفت دوره، بالغ بر ۳۰۰ سازمان در کشور بر اساس این مدل، ارزیابی شده‌اند.

این نشان از سوی برگزارکنندگان به مدیرعامل شرکت داده‌پردازی معتمد تیس، یوسف پناهی، اهدا شد.

شایان‌ذکر است راهبردها و محصولات نوآورانه در شرکت داده‌پردازی معتمد تیس به‌عنوان تسهیل‌گر و ارسال‌کننده صورت‌حساب الکترونیک به سامانه مؤدیان و توسعه‌دهنده پیاده‌سازی مالیات هوشمند و عدالت مالیاتی در راهبردهای کلیدی این شرکت ادامه دارد.

منبع معتمد تیس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.