پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دیجیشهر از کارشناس توسعه کسبوکار دعوت به همکاری میکند
دیجیشهر، یک شرکت استارتاپی متعلق به بانک شهر است که در زمینه لندتک فعالیت میکند. این شرکت که از تیمی جوان تشکیل شده، همواره از پذیرش افرادی پویا و خلاق به مجموعه استقبال میکند. اکنون شرکت دیجیشهر در راستای تکمیل نیروی انسانی خود در عنوان شغلی کارشناس توسعه کسبوکار دعوت به همکاری میکند.
شرح موقعیت شغلی
We are looking for curious and creative problem solvers with the growth mindset to join dgshahr team of Service managers.
In this role, you will be a highly analytical and passionate professional who thinks about the service through the eyes of the customer and is keen to help grow revenue from our expanding portfolio of services.
A super talented service manager who works cross-department and ensures the quality of the service, defines and creates the product lifecycle roadmap so that it is aligned with senior management visions and strategies, determines priorities and activities in the service, manages end-to-end and understands the industry and offerings.
Main Duties
- Lead cross functional to deliver revenue commitments and growth targets
- Help developing annual business plan to identify and develop specific marketing tactics and commercial action plans to deliver annual growth objectives.
- Make sure the necessary processes are followed for the service to perform well on a daily basis
- Translate product vision into prioritized requirements for Product teams to implement
- Internalize business goals, understand the user behavior, back it up with data, design and deliver product solutions to solve customer problems.
- Interprets issues and recommends solutions; recommends process, product, or service improvements.
- Representative expert for the rest of the organization on the vertical products, and must ensure that all departments are prepared for successful product delivery
- Manage vendor relationships such as negotiations, settling contract, following up on settlement or payment processes and etc.
- Create Performance/Operation reviews & reports to management on a Biweekly, Monthly & Quarterly basis or any further intervals needed.
Requirements
- Strong process/project management, prioritization, and multi-tasking capabilities.
- Exceptional grasp of business strategy
- Commercialization process champion
- Strong analytical skills and passion for Data are a must.
- Demonstrated ability to communicate effectively to multiple levels of management, both written and verbal
- Ability to learn and adapt to ambiguity
- experience in Fintech-Focused apps is a plus.
علاقهمندان و واجدین شرایط میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل pourya.firouznejad@dgshahr.com ارسال کنند.
با سلام.
امیدوارم کپی کننده این شرح شغل حداقل یکبار آن را خوانده باشد؛ البته در این صورت نیز متوجه نبوده که شرح شغل ارائه شده در سطح «مدیر» واحد است و پر است از مسوولیت هایی که نیاز به دسترسی و امکانات و تیم دارد که مسلما «کارشناس» نمی تواند آن را مهیا کند.
سوال مهم دیگری که مطرح است، این مرکز تا چه حد در حوزه خدمات بین الملل یا مشتریان بین المللی می تواند در ارتباط باشد که درخواست خود را انگلیسی آورده است (مسائل مربوط به نقل و انتقال بین المللی پول، تحریم و … که مانع آن هستند). فکر می کنم شرح شغل را که از اینترنت گرفته اند، در بهترین حالت، فرصت ترجمه نداشته اند یا … .
شفافیت اصل مهمی است که با ایجاد ابهام از ابتدا، پایان قریب الوقوع شکست را رقم می زند
پایدار باشید
درود بر شما
با سلام
موافقم با شما تنقدر براشهم نیس فقط می خوان حضور خبری داشته باشن