راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیش‌رویداد سوم رویداد بزرگ لندتک ایران برگزار شد؛ ارائه پیشنهادهای فعالان برای برگزاری رویداد بزرگ لندتک

سومین پیش‌رویداد رویداد بزرگ لندتک ایران صبح پنجشنبه، ۲۱ تیرماه با حضور جمعی از فعالان صنعت فین‌تک و لندتک در ایوان ربط با حضوری جمعی از مدیران حوزه فین‌تک، لندتک، پرداخت و فعالان رسانه‌ای برگزار شد.


ساخت اکوسیستم نیاز به همراهی همه دارد


رضا قربانی، مدیرعامل کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، اعلام کرد که رویداد بزرگ لندتک در روزهای ۱۷ و ۱۸ مردادماه در سالن ضرغام برگزار می‌شود.
او هدف از برگزاری این رویداد را دور هم جمع کردن فعالان اکوسیستم لندتک، فین‌تک و پرداخت زیر یک سقف دانست و گفت: «در این رویداد به بررسی و گفت‌وگو درباره آخرین دستاوردها، چالش‌‌ها، اخبار و راهکارهای اکوسیستم فین‌تک می‌پردازیم.»
او با اشاره به سومین پیش‌رویداد رویداد بزرگ لندتک ایران اظهار کرد: «افرادی که امروز در این رویداد حضور دارند، از تمامی افراد اکوسیستم فین‌تک هستند، زیرا برای ساخت یک اکوسیستم به کمک همه افراد و بازیگران نیاز است.»


برگزاری کارگاه‌های آموزشی در رویداد بزرگ لندتک ایران با هدف افزایش سواد مالی


رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار بیان کرد: «سواد مالی در حوزه لندتک ایران ضعیف است. بسیاری پول لندتک را پول خود می‌دانند در حالی که این امر اشتباه است. در رویداد بزرگ لندتک ایران به بخش B2C نیز می‌پردازیم و کارگاه‌های آموزشی در این باره برگزار می‌کنیم.»

این پیش‌رویداد فرصت مناسبی برای بیان چالش‌ها و پیشنهادها از زبان فعالان حوزه فین‌تک بود که از نزدیک با مشکلات رگولاتوری، زیرساختی و… دست‌وپنجه نرم می‌کنند.


حضور فعالان اکوسیستم فین‌تک ایران در پیش‌رویداد سوم رویداد بزرگ لندتک ایران


جمعی از فعالان حوزه فین‌تک، لندتک، پرداخت و رسانه در پیش‌رویداد سوم رویداد بزرگ لندتک ایران حضور داشتند که از این میان می‌توان به آرش سروری، آرین افشار، آرش پارساپور، محمدرضا نورشید، رامیار قنبری، آیت حسینی، حبیب ابوقداره، زکیه ایزدی، وحید صیامی، محمدمهدی مومنی، امین خادمی واحد و حسین اسلامی اشاره کرد.
محمدمهدی مومنی بیان کرد: «لندتک صنعتی میانی است و برگزاری چنین رویدادهایی به شناخت و توسعه بهتر صنعت لندتک کمک می‌کند.»
آرش سروری در ادامه اظهار کرد: «لندتک جنبه تاریکی نیز دارد که دارک‌لندتک نام دارد. در رویداد بزرگ لندتک ایران باید به چنین مسائلی نیز پرداخته شود.»

جلال سمیعی گفت: «سال‌هاست که در حوزه فروش آنلاین کار می‌کنم و تسویه زودهنگام و تأمین مالی فروشندگان از مشکلات اصلی این حوزه است. جای خالی یک رویداد در فروش آنلاین خالی است.»

امین خادمی واحد، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقساط‌مارکت عنوان کرد: «لندتک صنعتی جوان است و وظیفه بازیگران آن حفاظت از این حوزه است. به‌اشتباه از اصطلاحاتی استفاده می‌کنیم که به رسانه‌ها رسیده و در حال تبدیل شدن به فرهنگ این حوزه است. باید در راستای اصلاح این امر بکوشیم.»

حسین اسلامی اظهار کرد: «لندتک پیش از فناوری شدن برای بهتر شدن زندگی استفاده می‌شد. تلاش کنیم در شرایط اقتصادی فعلی در حوزه‌های موردنیاز طبقه متوسط ایفای نقش کنیم. لندتک بازاریابی تسهیلات نیست، بلکه یک فناوری و نگاه جدید است. در رویداد بزرگ لندتک ایران به تغییر این نگاه بپردازیم.»

حسین وحدانی نیز عنوان کرد: «سال‌های سال است که بازیگران لندتک در حال تلاش‌اند تا اخذ وام با توثیق دارایی دیجیتال را ممکن کنند. امیدواریم این امر به‌زودی محقق شود.»

هادی بهزادی در ادامه گفت: «در حوزه لندتک باید به‌طور ویژه به این موضوع بپردازیم که برای مشتریان تجربه لحظه‌ای ایجاد نکنیم و به دنبال تجربه مداوم باشیم.»

سمیرا مهدوی بیان کرد: «ارتباطات و اطلاعات در حوزه سلامت و لندتک‌های فعال در حوزه سلامت بسیار کم است. بنابراین بهتر است در چنین رویدادهایی مسئولان وزارت بهداشت نیز حضور داشته باشند.»
در انتها رضا قربانی، مدیرعامل کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار خاطرنشان کرد: «در روزهای ۱۷ و ۱۸ مردادماه جریانی را آغاز می‌کنیم که به همراهی همه بازیگران اکوسیستم لندتک ایران نیاز دارد. اگر صنعت لندتک ایران بدون توسعه سواد مالی پیش برود، به سوی دارک‌لندتک و تله بدهی سوق داده می‌شود، بنابراین افزایش سواد مالی جامعه بسیار مهم است.»

برای ثبت‌نام حضور در رویداد لندتک به اینجا مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.