راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سود سهام‌داران حقیقی شرکت توسن واریز شد

واریز ۵۰۰ ریال سود نقدی به‌ازای هر سهم

سود سهام‌داران حقیقی شرکت توسن به مبلغ ۵۰۰ ریال به‌ازای هر سهم، از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به‌حساب سهام‌داران حقیقی واریز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن، مجمع‌عمومی سالیانه شرکت توسن، جهت سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲، مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۸۳ درصد از سهام‌داران و نمایندگان قانونی آنها، برگزار شد. در این جلسه بر اساس تصمیم سهام‌داران حاضر در مجمع، سود تقسیمی به‌ازای هر سهم، معادل ۵۰۰ ریال تعیین شد.

بنابراین، بر اساس آخرین زمانبدی پرداخت سودِ منتشر شده در سامانه کدال و برای رعایت حقوق سهام‌داران حقیقی توسن، سود سهام‌داران حقیقی به مبلغ ۵۰۰ ریال به‌ازای هر سهم در تاریخ هجدهم تیرماه ۱۴۰۳ از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به‌حساب سهام‌داران واریز شد.


خلاصه‌ای از سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲


شرکت توسن در تاریخ پنجم آذرماه سال ۱۳۹۹ در فرابورس اوراق بهادار تهران در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن با نماد «توسن» درج شده و سهام آن برای اولین‌بار در تاریخ ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ مورد معامله قرار گرفته است. وضعیت سهام توسن در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با ۵۷ درصد رشد مواجه بوده است. توسن همچنین در سال مالی ۱۴۰۲ درآمدی معادل ٩ هزار و ٣٠میلیارد ریال را به ثبت رسانده است. بر اساس گزارش خرداد ماه ۱۴۰۳ شرکت درآمدی معادل ۶۴۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نشان‌دهنده رشدی بیش از ۸۴ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

گفتنی است، توسن، خردادماه سال جاری، با همراهی حدود هزار، نیروی انسانی متخصص بیست و پنجمین سال فعالیت خود را در صنعت فناوری مالی و فناوری اطلاعات کشور جشن گرفت.

منبع توسن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.