راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور مدیرعامل بانک انصار در میزگرد «اتحاد استراتژیک بانک‌ها، ضرورت یا انتخاب» در کنفرانس ایکوبیگ

دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار باحضور در میزگرد «اتحاد استراتژیک بانک‌ها، ضرورت یا انتخاب» باحضور دکتر صفوی مدیرعامل بانک گردشگری و دکتر تاجیک عضو هیئت مدیره بیمه ایران به بحث حول محور یادشده پرداخت.

در دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی که از روز سه شنبه ۲۹ مهرماه در پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرده و تا چهارشنبه ۳۰ مهرماه ادامه یافت، مدیرعامل بانک انصار در بعدازظهر روز دوم چهارشنبه ۳۰ مهرماه باحضور در میزگرد یادشده به ارایه دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداخت.

شرکت مدیرعامل بانک انصار در میزگرد «اتحاد استراتژیک بانک‌ها، ضرورت یا انتخاب» در کنفرانس ایکوبیگ

دکتر ابراهیمی، مدیرعامل بانک انصار در این میز گرد با اشاره به مشکلات موجود بانک‌های کشور گفت: «در سیستم بانکداری فعلی مشکلات بسیاری داریم. اعتبارگیری یکی از موضوعات مهمی است که باید در این حوزه به آن پرداخته شود. همچنین عدم رعایت نرخ سود سپرده‌ها یکی دیگر از مشکلات موجود در این زمینه است.»

وی افزود: «ما نیازمند اتحاد استراتژیک و مهم‌تر از آن، پایبند ماندن به این اتحاد‌ها هستیم. ما با بانک‌های دولتی و خصوصی بسیاری جلسه داشته‌ایم و چند روز بعد اتحاد شکل گرفته از بین رفته است.»

دکتر ابراهیمی در ادامه اضافه کرد: «یکی از مسئله‌ها این است که حرمت بین بانک‌ها از بین رفته است. برای مثال ما قصد خرید یک شعبه را داریم که ناگهان متوجه می‌شویم به قیمت چند برابر، بانکی دیگر آن را بدون اطلاع خریداری کرده است.»

دکتر ابراهیمی در پایان افزود: «حمایت بانک‌های غیرتحریمی از بانک‌های تحریمی، ایجاد بانک اطلاعات مشترک، نینداختن ریسک‌های بانکی به گردن یکدیگر یکی از ضرورت‌های شرایط فعلی است.»

شرکت مدیرعامل بانک انصار در میزگرد «اتحاد استراتژیک بانک‌ها، ضرورت یا انتخاب» در کنفرانس ایکوبیگ

گزارش مذکور می‌افزاید که در این کنفرانس بین‌المللی که دکتر جلال رسول اف مدیرعامل بانک آینده دبیری آن را به عهده و بانک انصار در آن مشارکت فعال دارد، شش تن از اقتصاددانان برجسته ایرانی و هفت تن از صاحب‌نظران معتبر اقتصادی از کشورهای جهان حضور دارند و در حوزه مالی، بانکی و مدیریتی سخنرانی کردند.

منبع: بانک انصار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.