راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک ملی ایران امسال هر ماه دو محصول جدید ارائه می‌دهد

مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر توسعه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی خدمات بانک، از ارائه دو محصول جدید در ماه توسط این بانک در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در «نشست هم‌اندیشی و تبیین برنامه‌های عملیاتی اداره امور شعب استان مازندران» که با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل برگزار شد، با اشاره به اهمیت هوشمندسازی و نقش کلیدی آن در ارتقای کیفیت خدمات بانکی، اظهار کرد: «در بانک ملی ایران، تحول دیجیتال را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود در نظر گرفته‌ایم و در تلاشیم تا با استفاده از فناوری‌های نوین، خدمات خود را به‌روز و کارآمدتر کنیم.»


اقدامات بانک ملی ایران در زمینه تحول دیجیتال


 مدیرعامل بانک ملی ایران تأکید کرد: «دراین‌رابطه زیرساخت‌ها و تجهیزات فناوری اطلاعات بانک ملی به‌روزرسانی شده‌اند تا از پایداری و امنیت سیستم‌ها و همچنین سرعت ارائه خدمات اطمینان حاصل شود. با تشکیل کمیته فناوری، برنامه‌ریزی و نظارت نیز بر فعالیت‌های مربوط به این حوزه به طور منسجم و هدفمند انجام می‌شود.»

نجارزاده ادامه داد: «نرم‌افزارهای جدیدی برای ارائه خدمات نوین و ارتقای کارایی فرایندهای بانکی طراحی و پیاده‌سازی شده است. همچنین باهدف افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات سریع‌تر، اختیارات بیشتری به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور تفویض شده است.»

مدیرعامل بانک ملی در خصوص طراحی نرم‌افزار جدید برای سنجش اعتبار مشتریان گفت: «با استفاده از این نرم‌افزار، فرایند اعتبارسنجی مشتریان به‌صورت هوشمند و خودکار انجام می‌شود که این امر موجب تسریع در ارائه تسهیلات و همچنین کاهش ریسک اعتباری بانک خواهد شد.»

وی تأکید کرد: «ما معتقدیم که با استفاده از فناوری اطلاعات و هوشمندسازی خدمات، می‌توانیم به بانکی مدرن، کارآمد و مشتری‌محور تبدیل شویم و سهم خود را در توسعه نظام بانکی کشور ایفا کنیم.»


اختیار تام به رؤسای استان‌ها برای ساماندهی املاک مازاد بانک


مدیرعامل بانک ملی در ادامه به رؤسای استان‌ها برای ساماندهی املاک مازاد بانک اختیار تام داد و گفت: «ما از طرح‌ها و برنامه‌هایی که در راستای ارتقای عملکرد بانک، افزایش کارایی و همچنین رفاه کارکنان باشد، حمایت می‌کنیم.»

نجارزاده، بر توسعه و پیشرفت در حوزه رفاهی کارکنان به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی بانک ملی تأکید کرد و بیان کرد: «در تلاشیم تا با ارائه امکانات رفاهی مناسب، انگیزه و تعهد کارکنان را برای انجام وظایف خود افزایش دهیم.»

مدیرعامل  بانک ملی در ادامه از برنامه این بانک برای احداث مجتمعی در استان مازندران خبر داد: «این مجتمع باهدف ارائه خدمات نوین و باکیفیت به مشتریان و همچنین رفاه بیشتر کارکنان احداث خواهد شد.»

وی در خصوص ارائه خدمات بیمه‌ای به کارکنان بانک ملی، اظهار کرد: «پیگیر ارائه هر چه بیشتر خدمات بیمه‌ای به همکاران خود هستیم تا در صورت بروز مشکل، دغدغه‌های مالی آنها تا حد زیادی مرتفع شود.»


همه محصولات بانک ملی ایران باید غیرحضوری شوند


وی بر ضرورت تحول در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه فناوری، انضباط مالی و همدلی برای رسیدن به جایگاه واقعی بانک ملی تأکید کرد.

نجارزاده با اشاره به سابقه درخشان و پتانسیل بالای بانک ملی ایران، اظهار کرد: «بهترین بانکداران را در بانک ملی داریم و باتکیه‌بر توان و تخصص این سرمایه‌های ارزشمند، می‌توانیم به قله‌های موفقیت دست یابیم.»

وی در ادامه به‌ضرورت اصلاحات ساختاری در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد: «باید با استفاده از فناوری‌های نوین، خدمات خود را به‌روز و کارآمدتر کنیم.»

نجارزاده با ضمن تأکید بر اینکه باید همه‌ محصولاتمان غیرحضوری شود، خاطرنشان کرد: «برای بانک ملی هیچ‌چیز بهتر از تغییر در فناوری و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال نیست.»


خیز بانک ملی ایران برای ارتقای مشتری‌مداری و ارائه خدمات بهتر


مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به تغییرات مثبت صورت گرفته در این بانک طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: «در تلاشیم تا با ارائه خدمات نوین الکترونیکی، توسعه بانکداری دیجیتال، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان، بانک ملی را به بانکی مدرن، کارآمد و مشتری‌محور تبدیل کنیم.»

نجارزاده بر ضرورت ارتقای عملکرد مدیریتی در همه سطوح سازمانی تأکید کرد و با اشاره به شاخص‌های تعیین‌شده برای ارزیابی عملکرد مدیران، اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف کلان بانک ملی و حرکت در مسیر نیل به جایگاه ایده‌آل، لازم است که مدیران در همه سطوح سازمانی نسبت به ارتقای عملکرد خود اهتمام ورزند.»

مدیرعامل بانک ملی با اشاره به تأکید دولت سیزدهم بر مقوله منابع انسانی، بر اهمیت نیروی انسانی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه و تحول در نظام بانکی کشور تأکید کرد: «در چند سال اخیر، توجه ویژه‌ای به این حوزه در بانک ملی ایران شده است و ما در تلاشیم تا با ارتقای جایگاه و منزلت کارکنان، زمینه‌های انگیزش و تعهد بیشتر آنها را فراهم کنیم. معتقدیم که کارکنان بانک ملی، سرمایه‌های اصلی این بانک هستند و موفقیت و پیشرفت بانک در گرو تلاش و تعهد آنها است.»

او در ادامه به‌ضرورت ارائه محصولات و خدمات نوین برای حفظ رقابت‌پذیری در بازار اشاره کرد و گفت: «ما باید با رصد نیازها و انتظارات مشتریان، نسبت به طراحی و ارائه محصولات جدید و متناسب با این نیازها اقدام کنیم.»

وی از کارکنان این بانک خواست تا با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه، در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند.

نجارزاده در خصوص نحوه ارزیابی عملکرد کارکنان، بر لزوم تلاش و تعهد همه کارکنان برای انجام وظایف خود به نحو احسن اظهار کرد: «ارائه عملکرد مطلوب، شرط لازم برای برخورداری از مزایا و ارتقای شغلی است.»


موفقیت‌های بانک در سال گذشته، مرهون تلاش همه کارکنان است


نجارزاده در ادامه سخنان خود، به دستاوردها و موفقیت‌های کسب شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: «این موفقیت‌ها حاصل تلاش و همدلی مجموعه کارکنان بانک در ستاد و صف بوده است.»

مدیرعامل  با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه برتر، باید گام‌های بلندتری برداریم، خاطرنشان کرد: «ما باید با باور به توانمندی‌های خود و اتکا به دانش و تجربه کارکنانمان، به دنبال نوآوری و ارائه خدمات متمایز به مشتریان باشیم.»

او از همه کارکنان بانک ملی خواست تا با تعهد و تلاش مضاعف، در جهت تحقق اهداف عالیه بانک گام بردارند و به سهم خود در احیای جایگاه این بانک باسابقه و مردمی کمک کنند.

نجارزاده در ادامه تأکید کرد: «برای اصلاح فرایندها و ارتقای عملکرد بانک، باید از مشارکت و همفکری همه کارکنان، همکاران صف که در قلب فعالیت‌های بانک قرار دارند، استفاده کنیم.»

وی از همه کارکنان بانک ملی، به‌خصوص همکاران صف، خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادها سازنده خود، در ارتقای عملکرد بانک و حل مشکلات موجود مشارکت فعال داشته باشند.


شایسته‌سالاری، ملاک انتصابات


وی در پایان سخنان خود به موضوع انتصابات در بانک ملی اشاره کرد و گفت: «معتقدیم که انتصابات باید مبتنی بر شایسته‌سالاری و تخصص باشد و افراد بر اساس توانمندی‌ها و عملکردشان در سِمت‌های مختلف منصوب شوند.»

نجارزاده با تأکید بر اینکه تا زمانی که افراد شایسته در سیستم حضور نداشته باشند، نمی‌توانیم شاهد ارتقا و افزایش کارایی بانک باشیم، خاطرنشان کرد: «ما در تلاشیم تا با شناسایی و به‌کارگیری افراد نخبه و کارآمد، در مسیر تحول و ارتقای جایگاه بانک ملی گام‌های بلندتری برداریم.»


حسن مونسان: موفقیت‌های بانک ملی ایران در سال جاری شتاب می‌گیرد


حسن مونسان عضو هیئت عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران در «نشست هم‌اندیشی و تبیین برنامه‌های عملیاتی اداره امور شعب استان مازندران» که با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک، اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل در مرکز آموزشی رفاهی بابلسر برگزار شد، با اشاره به موفقیت‌های این بانک در سال گذشته، گفت: «با رفع مشکلات موجود و اصلاح فرایندها در سال جاری، روند موفقیت‌های بانک ملی ایران شتاب می‌گیرد.»

او اظهار کرد: «با تلاش مستمر همه کارکنان، بانک ملی ایران توانست جایگاه خود را در نظام بانکی کشور دوباره به دست آورد و سهم ازدست‌رفته بازار را جبران کند. معتقدیم که با همدلی و مشارکت همه کارکنان، می‌توانیم بر چالش‌ها غلبه کرده و به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم.»

معاون امور شعب بانک ملی ایران در ادامه به عملکرد سال گذشته مدیریت اداره امور شعب مازندران اشاره کرد و گفت: «سال گذشته این مدیریت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست سهم قابل‌توجهی در موفقیت‌های کلی بانک داشته باشد.»


رشد سه‌درصدی اداره امور شعب استان مازندران در پایان خرداد


هرمز پژولیده رئیس اداره امور شعب استان مازندران، نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب، گفت: «اداره امور شعب استان مازندران توانست در پایان خردادماه سال جاری 3 درصد رشد مثبت داشته باشد.»

او با بیان اینکه این دستاورد حاصل تلاش و تعهد بی‌وقفه کارکنان خدوم بانک ملی ایران در این استان است، اظهار کرد: «با تداوم این روند روبه‌رشد، امیدواریم در ماه‌های آتی شاهد تداوم رشد و شکوفایی روزافزون بانک ملی در استان مازندران باشیم.»

پژولیده در پایان سخنان خود، از اعضای هیئت‌مدیره بانک ملی ایران برای حضور در این نشست و توجه ویژه به استان مازندران تشکر کرد و از همه کارکنان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادها خود، در ارتقای هر چه بیشتر عملکرد بانک و تحقق اهداف آن در این استان مشارکت فعال داشته باشند.


 گفت‌وگوی صمیمانه مدیران ارشد با کارکنان استان مازندران


در این نشست مدیران ارشد بانک ملی ایران با حضور در یک پنل تخصصی با کارکنان و کارشناسان بانک به گفت‌وگوی صمیمانه پرداختند و مسائل، مشکلات و راهکارهای پیشرو در مسیر ارتقای عملکرد بانک را مورد  بررسی قرار دادند.

اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل در این پنل تخصصی  بر ضرورت ارائه خدمات باکیفیت و حفظ رضایت مشتریان تأکید کردند و راهکارهایی برای ارتقای سطح خدمات بانک ارائه دادند.

کارکنان اداره امور شعب استان مازندران نیز با اشاره به چالش‌های موجود در فرایند پرداخت تسهیلات به مشتریان، خواستار رفع موانع و تسریع در این فرایند شدند.

تناسب داشتن منابع و مصارف، بهینه‌سازی املاک و مستغلات بانک در مازندران، اجرای هر چه‌بهتر طرح مولدسازی، فراهم‌ساختن بستر مناسب برای  ارتقای امکانات رفاهی کارکنان، راه‌اندازی دایره اموال تملیکی و رسیدگی ویژه به معیشت و رفاه کارکنان از دیگر محورهای صحبت‌های کارکنان بود که در حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

منبع بانک ملی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.