راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تفاهم‌نامه همکاری امیدبانک و دایادایموند برای دسترسی بی‌واسطه به سرمایه‌گذاری الماس

امیدبانک سپه با استفاده از زیرساخت دایادایموند، گام نخست را در راستای عرضه خدمات توکن بر بستر نئوبانک را برداشت که به کاربران امکان می‌دهد سرمایه‌گذاری دلاری، دریافت وام و پرداخت امن را در کمتر از چند دقیقه انجام دهند

در راستای گسترش امکان سرمایه‌گذاری بر بستر اقتصاد توکن و ساده‌سازی آن برای عموم مردم، تفاهم‌نامه همکاری میان امیدبوم بانک سپه و دایادایموند به عنوان تنها ناشر توکن با پشتوانه الماس امضا شد.

در حاشیه سومین روز نمایشگاه الکامپ، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت نوآوران بوم گستر امید توسعه‌دهنده محصولاتی همچون امیدبانک و دایادایموند، در غرفه بانک سپه واقع در سالن ۳۸ با حضور محمدعلی بخشی‌زاده مدیرعامل امید بوم، آقای زینالی، مدیر خدمات اعتباری داریک، حبیب ابوقداره مدیرعامل و مهتاب یادداشت، مدیر محصول دایادایموند برگزار شد.

این تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه کسب‌وکار فی‌مابین و استفاده از زیرساخت و شبکه‌ شرکای تجاری طرفین منعقد شده است. ارائه سرويس تسهيم و بازپرداخت (کش‌بک) بر بستر بلاكچين، همكارى طرفين در زمينه ارائه خدمات وام‌دهى به  كاربران اميدبوم، ارائه سرويس باشگاه مشتريان بر بستر بلاكچين به كاربران اميدبوم، وثيقه‌پذيرى توكن الماس دايادايموند، خريد و فروش توكن الماس دايادايموند و ارائه سرويس اسكرو (پرداخت امن با حساب امانى واسط) بر بستر بلاكچين از مفاد این این تفاهم‌نامه همکاری است.

بدین ترتیب مشتریان امیدبانک خواهند توانست به راحتی و بر بستر امن اپلیکیشن مزبور، توکن با پشتوانه الماس واقعی را به قیمت لحظه جهانی خرید و فروش کنند و با وثیقه کردن آن، وام نقدی با اقساط ریالی دریافت نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.