راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کشت نو محصول جدید تجارت شایان بستری برای زنجیره تأمین مالی کشاورزان

هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت و هیئت همراه، ۱۱ تیرماه از غرفه شرکت تجارت شایان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ بازدید و با مدیران و همکاران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار تیم محصول و تیم کسب‌وکار شرکت تجارت شایان مختصری از آخرین وضعیت محصول، مصوبات ثبت شده در سیستم، وضعیت ثبت نام و پنل شعبه کشت نو را به اخلاقی ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت شایان، در این بازدید که با استقبال مدیرعامل و مدیران این مجموعه همراه بود، اخلاقی از اقدامات مختلف شرکت بازدید و در خصوص فعالیت و فرایندهای کاری این شرکت ضمن ابراز خرسندی گفت: «بانک تجارت با ایجاد پلتفرم یکپارچه اکوتام در قالب محصولات تامین‌نو، صنف‌نو، بورس‌نو، کسب‌نو و کشت‌نو، به زیرساخت‌های زنجیره تأمین و پلتفرم‌های یکپارچه شرکت تجارت شایان وابسته است.»

اخلاقی همچنین از سرعت و دقت تیم شرکت تجارت شایان برای ارائه نیازمندی‌ها و توسعه محصولات درخواستی توسط بانک تجارت تقدیر کرد و آن را بسیار باارزش دانست.

در این دیدار تیم محصول و تیم کسب‌وکار شرکت تجارت شایان مختصری از آخرین وضعیت محصول، مصوبات ثبت شده در سیستم، وضعیت ثبت نام و پنل شعبه کشت نو را به اخلاقی ارائه کردند که در همین خصوص مدیرعامل بانک تجارت باتوجه‌به اهمیت محصول کشت نو مصوبات این مشتریان را از معاون اعتباری بانک پیگیری و دستور تسریع صادر کرد.

محصول کشت نو محصول جدیدی بر اساس نیازهای بانکداری اصناف بانک تجارت است که برای ایجاد بستری برای تأمین زنجیره تأمین مالی کشاورزان در سطح کشور توسعه داده شده است.

منبع تجارت شایان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.