پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
محمد فرجود: میخواهیم به بزرگترین بازیگر صنعت بانکداری دیجیتال و فناوریهای مالی کشور تبدیل شویم
هویت بصری جدید هلدینگ تفتا در الکامپ ۲۷ رونمایی شد
هلدینگ تفتا در مراسمی که با حضور هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت برگزار شد، به صورت رسمی از ریبرندینگ خود خبر داد. در این مراسم که در سومین روز نمایشگاه الکامپ و در محل غرفه تفتا برگزار شد، تحلیلی از چرایی اعمال این تغییرات ارائه و از هویت بصری این شرکت رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ تفتا، هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت که بهعنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت، از تفتا بهعنوان بازوی اصلی این بانک در بحث توسعه فناوریهای بانکی یاد کرد و گفت: «اکنون این شرکت به سطحی از بلوغ رسیده که در قالب هدایتگر و حمایتگر بانک عمل میکند و ما حتی در بحث مهاجرت هسته بانک و اعمال تغییرات در سوئیچ آن، از خدمات این هلدینگ و زیرمجموعههای آن بهره بردیم.»
او نقش تفتا در تحقق رویکرد جدید بانک تجارت را که رویکرد نزدیکشدن هرچه بیشتر به مشتریان و طراحی و توسعه محصولاتی مطابق سلیقه و نیاز آنهاست، نقشی بیبدیل دانست.
هادی اخلاقی در ادامه افزود: «عملکرد خوب این مجموعه باعث شده که هم کسبوکار مشتریان بانک رونق بگیرد و هم بانک تجارت از قبل رونق ایجاد شده برای مشتریان، بتواند وضعیت خود را بهبود دهد و خدمات بهتری به مشتریان حقیقی، اصناف و شرکتها ارائه کند.»
در بخش دیگری از این مراسم، محمد فرجود، مدیرعامل تفتا به تشریح فرایند ریبرندینگ و تغییر هویتسازمانی این شرکت پرداخت و مفاهیمی که در طراحی هویت جدید این سازمان مورد تأکید بوده را تبیین کرد.
فرجود با اعلام عبارت «پیشرو در خلق تجارت آینده» بهعنوان شعار جدید برند تفتا اظهار کرد: «اکنون چشمانداز در نظر گرفته شده برای برند تفتا آن است که به بزرگترین بازیگر صنعت بانکداری دیجیتال و فناوریهای مالی کشور تبدیل شویم و باید اذعان کرد که اکنون به تحقق این هدف بسیار نزدیکیم.»
مدیرعامل تفتا سه مأموریت اصلی این شرکت را توسعه زنجیره خدمات بانک، راهبری شرکتها و در نهایت کمک به بانک در تحقق اهداف تحول دیجیتال دانست و افزود: «در طراحی هویتسازمانی جدید تلاش شده تا تمام این موارد گنجانده شوند و برند جدید بازتابی از تمام این اهداف و چشماندازها باشد.»
مدیرعامل تفتا مفاهیم پله، سکان و رشد را از مفاهیم کلیدی درنظر گرفته شده برای این برند عنوان کرد و گفت: «در حقیقت این مفاهیم بیانگر آن هستند که در مسیر فعالیت خود قصد داریم پلهای برای رشد کسبوکارهای زیرمجموعه و همراه خود باشیم و آنها را در مسیر تحول هدایت و جهتدهی کنیم.»
طبق توضیحات ارائه شده در این مراسم، سبک جدید لوگوی این شرکت، برگرفته از الگوی برند مادر یعنی بانک تجارت است؛ بااینحال تفتا سعی کرده تا با حفظ اصالت الگوی برند مادر هویت بصری مدرن و به روزی ارائه دهد تا نمادش، بیانگر همراهی و تسهیلگری مسیر اهداف آینده این برند باشد. این هویت بصری جدید، از دل سازمان و مغزهای متفکر برندها و بر اساس مدلهای تفکر مدرن طراحی و خلق شده است و ازآنجاکه تفتا بهعنوان هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت فعالیت میکند، تیم طراحی برای خلق هویت بصری جدید، از جمله «راهبر زیستبوم دیجیتال بانک تجارت» الهام گرفتهاند.