راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل سرمایکس: جای مجموعه‌های رمزارزی در الکامپ خالی است

سرمایکس از معدود کسب‌وکارهای فعال حوزه رمزارزهاست که در الکامپ بیست‌وهفتم شرکت کرده است. احسان مطلبی، مدیرعامل سرمایکس از دلایل حضور این صرافی در این نمایشگاه گفت.

احسان مطلبی، مدیرعامل سرمایکس درباره علت حضور این صرافی در نمایشگاه الکامپ گفت: «سرمایکس از نظر کسب‌وکاری اتفاقات بسیاری را در سال جاری تجربه کرده است. برای مثال امسال موفق شدیم به مرز یک میلیون کاربر برسیم و از محصولات تازه‌ای مانند سبدهای سرمایه‌گذاری، روش‌های جدید خریدوفروش و پلتفرم معاملات حرفه‌ای رونمایی کنیم. همه اینها باعث شد سرمایکس به دنبال جایگاهی برای معرفی باشد تا این محصولات به کاربران به‌صورت مستقیم معرفی شوند.»


صرافی‌ها برای اثبات مشروعیت باید در رویدادهایی چون الکامپ شرکت کنند


مطلبی در خصوص جای خالی حضور پررنگ‌تر صرافی‌های ارز دیجیتال گفت: «جای خالی مجموعه‌های رمزارزی در الکامپ احساس می‌شود و به نظر من، مجموعه‌های رمزارزی و پلتفرم‌ها حتماً باید برای دفاع از مشروعیت این حوزه، در رویدادهایی مانند الکامپ حضور داشته باشند.»

مدیرعامل سرمایکس درباره حضور این مجموعه نیز خاطر نشان کرد: «ما نخستین گروه رمزارزی بودیم که از سال ۱۳۹۸ در الکامپ شرکت کردیم. اما به دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری نمایشگاه‌ها، حضور نداشتیم. سال گذشته نیز به دلیل تمرکز بر برنامه‌های توسعه‌ای در نمایشگاه شرکت نکردیم.»

مطلبی درباره تجربه حضور سرمایکس در نمایشگاه‌های پیشین الکامپ نیز گفت: «علت حضور ما در نمایشگاه، بحث ارتباط مستقیم با کاربران و مسئولان است. یکی از فرصت‌هایی که بسیاری از مسئولان بتوانند مشروعیت حوزه رمزارزها را ببینند، الکامپ است. سال‌های گذشته بسیاری از افراد تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز، با نمایشگاه‌هایی مانند الکامپ با بحث رمزارزها آشنا شدند که در نهایت می‌توان گفت نتیجه این آشنایی‌ها، جلوگیری از محدودیت‌های بیشتر بود.»


بحث انتخابات، الکامپ را متأثر کرده است


مدیرعامل سرمایکس درباره الکامپ امسال و تاریخ برگزاری آن گفت: «تاریخی که از قبل مقرر شده بود از جمعه هشتم تیر تا یازدهم تیر بود، اما به دلیل انتخابات ریاست‌جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران این تاریخ را جا‌به‌جا کرد. زمان کلی الکامپ معمولاً در روزهای نخست تابستان است، اما نزدیکی این نمایشگاه به برگزاری انتخابات، الکامپ را نیز تحت تأثیر قرار داد.»

او در توضیحات بیشتر گفت: «در روز اول نمایشگاه می‌بینیم که در سطح جامعه و در سطح کسب‌وکارها و کاربران، بسیاری از گفت‌وگوها حول محور انتخابات است و شاید هنوز مردم از حواشی انتخابات خارج نشده‌اند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌آید بهتر بود زمان برگزاری نمایشگاه اندکی جابه‌جا شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.