راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از سرویس پرداخت غیرتماسی؛ برنامه ایران کیش برای الکامپ بیست‌و‌هفتم

در سال‌های اخیر، همواره نام ایران کیش برای بسیاری از مخاطبان حوزه فناوری‌های بانکی، با موضوعات مرتبط با پرداخت الکترونیک و کارت‌های اعتباری عجین بوده است؛ با این وجود اخیراً اخباری از عرضه ریال دیجیتال توسط این شرکت به گوش رسیده است. به همین بهانه‌ گفت‌و‌گویی با علیرضا موسوی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش درباره عملکرد این شرکت در یک سال اخیر داشته‌ایم و جویای برنامه آنها برای الکامپ ۱۴۰۳ شدیم.


نگاهی به دستاوردهای ایران کیش در یکسال گذشته


موسوی در خصوص دستاوردهای ایران کیش در فاصله برگزاری الکامپ سال گذشته تا امسال توضیح داد: «عمده اقدامات ما در سال گذشته در حوزه زیرساخت و به روزرسانی زیرساخت‌های سخت‌افزاری ایران کیش بود. چرا که این موضوع، لازمه توسعه پایدار و نگهداشت مشتریان است. به غیر از این، رویکرد تغییر معماری برخی از سیستم‌ها را نیز با جدیت دنبال‌کرده و به نتیجه رساندیم. این موضوع را درکنار نوسازی ناوگان شرکت و تزریق دستگاه‌های جدید به منظور خدمت‌رسانی بهتر به پذیرندگان ایران ایران کیش بگذارید.»

او ادامه داد: «سامانه اعتباری تی بی پلاس یکی دیگر از اقداماتی بود که در سال گذشته به ساختار پایداری رسید. به‌روزرسانی نسخه، عملیاتی‌کردن TMS و UMS و سامانه تعمیرات و نگهداری، برای مدیریت هرچه بهتر توزیع مصرف قطعات، تعمیرات مناسب‌تر و کنترل و نظارت بهتر از جمله دیگر فعالیت‌ها در سال گذشته به شمار می‌رود.» 

موسوی افزود: «در کنار تمام این موارد، در حوزه طرح و برنامه، روی رفع مغایرت‌های شاپرکی اقدامات مثبتی انجام شد و به این ترتیب عدم انطباق‌ها به کمترین حد ممکن رسید. کار بسیار مهمی هم که در حوزه مالی انجام شد افزایش سرمایه شرکت بود. از سویی کنترل و به‌روز کردن زمان بررسی صورت وضعیت‌ها را به سطحی رساندیم تا شرکت‌های تابع و شرکت‌هایی که با ما همکاری دارند بتوانند از تعاملاتی که به اتفاق داریم رضایت داشته باشند. به صورت کلی اقدامات زیرساختی، توسعه‌ای، نوسازی و بهبود فرایند از جمله مواردی بوده که در سال گذشته اتفاق افتاده است.» 

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش بااشاره به برنامه‌های این شرکت برای حضور در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ گفت: «یکی از رخدادهای مهم ایران کیش، رونمایی از سرویس پرداخت غیرتماسی در سال گذشته بود. از همین رو در نمایشگاه الکامپ امسال هم تمرکزمان روی سامانه‌های شرکت به‌ویژه پرداخت غیرتماسی و ریال دیجیتال است. جشنواره و برنامه‌های ویژه‌ای هم برای نمایشگاه در نظر داریم تا از طریق آن، پرداخت غیر تماسی را خیلی مشهود به عموم نشان دهیم.»


اهمیت حضور در نمایشگاه


به گفته موسوی نمایشگاه‌ها یکی از موقعیت‌هایی هستند که کارشناسان و دست‌اندرکاران کشور در آن حضور دارند، بنابراین ارائه تکنولوژی‌ها و دستاوردهایی که شرکت‌ها به آن می‌رسند، در این نمایشگاه می‌تواند نمود بیشتری داشته باشد و حتی با ارائه آن، تجارب کاربری بهتری کسب می‌شود. او با اشاره به همین موضوع گفت:‌ «این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا با حضور موفق در آن هم تجربه خودمان را بیشتر کنیم و هم بتوانیم دستاوردهایمان را به عموم نشان دهیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.