راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور دیبارایان در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

دیبارایان عضو‌ گروه شرکت های طرح و‌پردازش غدیر با ارائه تجهیزات سخت افزاری نظیر اسکنرهای پیشرفته اخذ عنبیه، اثرانگشت، کیوسک سلف سرویس و راهکارهای نرم افزاری نظیر سامانه یکپارچه احراز هویت، صدور گواهی، امضای دیجیتال، مدیریت هوشمند قرارداد، صدور سفته و برات الکترونیکی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

دیبارایان ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه در تاریخ‌های ۹ الی ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل غرفه این شرکت در سالن ۴۱ میزبان بازدیدکنندگان و مهمانان خود است.

چندی پیش نیز دیبارایان با حضور در نمایشگاه اینوتکس از سامانه صدور برات الکترونیکی خود رونمایی کرد. آزاده آزادی مدیر ارتباط با مشتریان این شرکت عنوان کرد:«این شرکت در راستای تکمیل سبد محصولات خود طی سال گذشته اقدام به توسعه سامانه صدور برات الکترونیک نموده است. با اضافه‌شدن این سامانه، هم اکنون دیبارایان ارائه‌دهنده سامانه یکپارچه احراز هویت غیرحضوری، صدور گواهی و امضای دیجیتال، سفته حقیقی و حقوقی و برات الکترونیک است. بدین ترتیب نیازمندی شبکه بانکی و شرکت‌های فین‌تک از طریق یک سامانه یکپارچه جامع برآورده خواهد شد و الزامی به ارتباط با چندین پیمانکار وجود نخواهد داشت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.