راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد ۴۳ درصدی کاربران سرمایکس در طول ۴ ماه

صرافی رمزارزی سرمایکس در آستانه میلیونی شدن خود، ۳ تیرماه، یک نشست خبری با عنوان «مسیر اوج» برگزار کرد. در این رویداد علاوه‌بر نشست خبری، قرعه‌کشی کمپین جزیره پرجایزه سرمایکس انجام شد و مدیران این صرافی از برنامه‌های خود گفتند.

به گزارش رمزارز، در ابتدای رویداد حسن قلیچ‌خانی، مدیر مارکتینگ سرمایکس، از ارزش‌ها، راهکارها، کمپین‌های تبلیغاتی و فرهنگ‌سازی این صرافی گفت. طبق صحبت‌های قلیچ‌خانی، سرمایکس اولین صرافی ایرانی بوده که احسان مطلبی و متخصصان برنامه‌نویسی دی‌ماه سال ۱۳۹۶ تأسیس کردند. او همچنین بر نوآوری در سرمایکس تأکید کرده و دو سرویس استیکینگ و معاملات حرفه‌ای را در این‌باره معرفی کرد.


رویکرد سرمایکس نسبت به بازی‌های تلگرامی


قلیچ‌خوانی در پاسخ به سؤال خبرنگار رمزارز درباره رویکرد سرمایکس نسبت به بازی‌های تلگرامی با وجود لیست کردن نات‌کوین در این صرافی گفت: «به‌ هر حال این بازی‌های تلگرامی بسیار محبوب شده و یکی از مزایای آن آشنایی عموم مردم با حوزه رمزارز است که می‌توان آن را به فال نیک گرفت. رویکرد ما این است که در کنار فعالیت‌های دیگر بتوانیم محتوایی در راستای افزایش دانش این کاربران تازه‌وارد تولید کنیم تا با آگاهی تصمیم بگیرند. درباره لیست کردن بازی‌های تلگرامی دیگر نیز اگر در صرافی‌های معتبر دنیا لیست شوند، ما هم در سرمایکس هم‌زمان با آنها لیست خواهیم کرد.»

او در ادامه به بازی تلگرامی خود سرمایکس اشاره کرد که در روز پیتزا بیت‌کوین منتشر شده بود و بیان کرد: «ما در روز پیتزا یک بازی مشابه همین بازی‌های تلگرامی برای کاربران‌مان طراحی کردیم که با ضربه زدن امتیاز جمع‌ کرده و سپس به جایزه تبدیل می‌کردند. در این بازی حدود ۷۸ هزار نفر حضور داشتند.»


سرمایکس در الکامپ


سرمایکس ضمن اعلام شرکت در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از برنامه‌های خود در این نمایشگاه صحبت کرد. طبق صحبت‌های مدیر مارکتینگ این صرافی، یک بازی تلگرامی دیگر شبیه بازی قبلی برای کاربرانش طراحی کرده که از این بازی و چند سرویس دیگر در الکامپ رونمایی خواهد کرد. قلیچ‌خانی در این‌باره گفت: «در الکامپ امسال از سرویس‌های جدید رونمایی خواهیم کرد و یکی از این سرویس‌ها بازی‌ تلگرامی است.»


میلیونی شدن سرمایکس


در حاشیه رویداد مسیر اوج سرمایکس، به گفته مدیران این صرافی، یک میلیونی شدن کاربران سرمایکس اتفاق افتاد. قلیچ‌خانی در این‌باره اعلام کرد که طبق تحقیقات انجام‌شده ۶۷ درصد کاربران سرمایکس، آنها را به دیگران معرفی کرده‌اند و نرخ Mps ۳ سرمایکس ۵۳ است.‌ او همچنین افزود که نرخ رشد کاربران‌شان در چهار ماه گذشته بیش از ۴۳ درصد بوده است.

در انتهای رویداد نیز قرعه‌کشی کمپین جزیره پرجایزه سرمایکس انجام شد و برندگان آن اعلام شدند.

منبع رمزارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.