راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن ۲۵ ساله شد

شرکت توسن، امروز ٢٢ خردادماه، تولد ۲۵سالگی خود را جشن می‌گیرد. این شرکت در سال ١٣٧٨ با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی برای طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات کشور مانند بانکداری، پرداخت و دولت الکترونیک، تأسیس شد.

سفر پرماجرای توسن در صنعت فناوری مالی و فناوری اطلاعات کشور در حالی وارد بیست و ششمین سال خود می‌شود که این شرکت، توسعه، رشد و استقامت خود را در این مسیر، وامدار توانایی و تلاش نزدیک به ١٠٠٠ نفر نیروی انسانی متخصص امروز، همکاران گذشته و همچنین همراهی کسانی می‌داند که در نهایت از راهکارها و محصولاتش بهره برده‌اند.


پیام شرکت توسن بعد از ٢۵ سال فعالیت


شرکت توسن ضمن قدردانی از همراهی مشتریان و همه کسانی که در نهایت مخاطب محصولات و راهکارهای نوآورانه‌اش بوده‌اند در پیامی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولد خود نوشت:

«۲۵ سال پیش در مسیری که برای رسیدن به اهدافمان انتخاب کردیم از سرچشمه جریان گرفتیم و در کنار شما به جریان توقف‌ناپذیری بدل شدیم که موانع، دلیلی برای تغییر آن هستند نه توقف‌اش.

بعد از سال‌ها، حالا به یاد خودمان و شما می‌آوریم، جایی که ایستاده‌ایم حاصل قدم‌های کوچک و بزرگی است که با هم برداشتیم و با صبوری، تک‌تک‌شان را جشن گرفتیم.

می‌دانیم مسیری پشت سر ماست که از جریان پرتلاطم ما هموار شده و مسیری پیش روی ماست که گذار از آن بدون همراهی شما ممکن نخواهد بود. شما، دلیل پیوستگی این جریان ۲۵ساله هستید.»

به ساز در پیوستگی و به کار در جریان باشیم

سازوکار حرکت رودی پرتلاطم که نمی‌ایستد

منبع روابط عمومی شرکت توسن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.