راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داتین حامی و همراه رویداد کشوری Code&Coffee

رویداد Code&Coffee دورهمی هفتگی متخصصان حوزه نرم‌افزار سراسر کشور است که با حمایت و همراهی داتین در شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز در حال برگزاری است.

کد اند کافی، رویدادی هفتگی است که به‌صورت گردهمایی و باهدف شبکه‌سازی و گسترش دانش در جامعه برنامه‌نویسی کشور برگزار می‌شود. در این رویداد، برنامه‌نویسان دانش و تجربه‌هایشان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و تلاش می‌کنند در کنار برقراری و حفظ ارتباط، سبب به‌روزرسانی دانش عمومی در زمینه برنامه‌نویسی شوند.


حمایت مستمر از رویداد سراسری Code&Coffee و جامعه‌سازی


به گزارش روابط عمومی شرکت داتین، محمدحسین راشد محصل، مدیر دفاتر استانی داتین در خصوص حمایت داتین از رویداد کد اند کافی می‌گوید: «ازآنجایی‌که ترویج ایده‌ها، حل مسائل و چالش‌های برنامه‌نویس‌ها و همچنین توسعه دانش افراد مشتاق در این حوزه از هدف‌هایی است که کد اند کافی در ایران دنبال می‌کند، ما در داتین حامی این رویداد شدیم تا علاوه بر جامعه‌سازی، شاهد رشد جامعه نرم‌افزاری در سراسر کشور باشیم.»

راشد محصل با بیان اینکه داتین همواره از افزایش دسترسی برابر به منابع و فرصت‌های شغلی در حوزه فناوری حمایت می‌کند، گفت: «امیدواریم با حمایت از رویداد کد اند کافی که با تلاش و همراهی همکارانم در داتین انجام می‌شود، در گسترش و ارتقای دانش برنامه‌نویسی در کشور نقشی مؤثر و مانا داشته باشیم و با همراهی سایر ذی‌نفعان این حوزه، امکان توسعه و به‌اشتراک‌گذاری آن را در سایر استان‌های کشور فراهم آوریم.»

کد اند کافی تاکنون بیش از ۳۵ جلسه دورهمی در شهرهای مشهد و اصفهان داشته و به‌تازگی نیز، یک دورهمی در شیراز برگزار کرده است. این دورهمی درحال‌توسعه در تمامی شهرهای ایران است و تا پایان خردادماه، قزوین میزبان دیگری برای کد اند کافی خواهد بود. این دورهمی هفتگی در اصفهان با مشارکت فضای کار اشتراکی آبی سفید و در مشهد، با مشارکت کارخانه نوآوری برگزار می‌شود.

منبع داتین
1 دیدگاه
  1. مونا سمیعی می‌گوید

    به شرط اینکه بعد از شناسایی
    هر شخصی در شهر خودش و بصورت دورکاری و ریموت فعالیت با داتین داشته باشه
    نه اینکه این عزیزان مجبور باشند در تهران فعالیت کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.