پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
توضیح بلو درباره جزئیات اختلال شب گذشته: «خود را محافظ دادههای مشتریان میدانیم»
بعد از ظهر روز شنبه دوازدهم خردادماه اپلیکیشن بلو و بلوکارت به دلیل نوسانات برق در سرویس دهنده به مرکز دادههای بلو(سامانتل) به طور موقت از دسترس خارج شدند که در نتیجه این اختلال، کاربران برای ساعاتی نتوانستند از بلو سرویسی دریافت کنند.
به گزارش روابطعمومی بلو، تیم فنی بلو از همان دقایق ابتدایی، تلاش خود را برای رفع مشکل پیشآمده آغاز کرد. در نتیجه این تلاشها، در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت، برطرف شد و امکان استفاده از آن در دستگاههای خودپرداز، پوز و… فراهم شد. در نهایت و در مرحله دوم، اپلیکیشن بلو نیز نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. روابط عمومی بلو، بابت مشکل پیشآمده، از همه کاربران خود عذرخواهی میکند.
همچنین بلو توضیح داده است:«بلو خود را محافظ دادههای مشتریان میداند و به اطلاع میرساند در حال حاضر سرویس بلو همچون سالهای اخیر، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که بر اساس درسآموختههای خود از این اتفاق، مشکلات احتمالی آینده را پیشبینی کرده و تجربه بهتری برای کاربران خود بسازد.»
بلو یک پلتفرم کامل
دمتون گرم و خسته نباشید