راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد HARDWAR ۲۰۲۴ با حمایت فناپ‌ تک برگزار می‌شود

رویداد HARDWAR ۲۰۲۴ در روزهای ۱۶ و ۱۷ خرداد ۱۴۰۳، به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت مالی و معنوی فناپ تک، در دانشکده مهندسی کامپیوتر این دانشگاه برگزار می‌شود.
در این رویداد که در قالب یک مسابقه برگزار خواهد شد، ابتدا حوزه‌های سخت‌افزار، سیستم و سیستم های نهفته در راستای شناخت بهتر شرکت‌کنندگان از این حوزه‌ها معرفی می‌شوند. سپس شرکت‌کنندگان که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های برق و کامپیوتر و افراد علاقه‌مند به حوزه‌های سخت‌افزار و اینترنت اشیا هستند، در قالب تیم‌های ۳ نفره به مدت ۲ روز چالش‌های مختلفی را با استفاده از ابزار و قطعات سخت‌افزاری تجربه کرده و برای حل این چالش‌ها از دانش عملی و مهارت‌های خود استفاده می‌کنند.


شرکت‌کنندگان با چالش‌های سخت‌افزاری و اینترنت اشیا آشنا می‌شوند


به گزارش روابط عمومی فناپ تک، شرکت‌کنندگان با استفاده از ابزارهای مرتبط در محیطی پویا و چالشی، سیستم‌های نهفته سخت‌افزاری را بررسی کرده، سپس باتوجه‌به سیستم‌ها و ترکیب داده‌های حاصل از حسگرهای مختلف و استفاده از تکنیک یادگیری ماشین در تحلیل این داده‌ها دانش و توانمندی‌های خود را به چالش کشیده و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

این تجربیات، نه‌تنها به افزایش دانش فنی شرکت‌کنندگان کمک می‌کند، بلکه آنها را برای مواجهه با آینده خود آماده می‌سازد.
در این رویداد، شرکت‌کنندگان با بسترها و چالش‌های موجود در سامانه‌های سخت‌افزاری و اینترنت اشیا آشنا شده و فرصتی برای ارائه راهکارهای خلاقانه برای حل مشکلات و مسائل موجود می‌یابند.

حضور در یک فضای رقابتی بین افراد منتخب، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تجربیاتی در زمینه پروژه‌های سخت‌افزاری به دست آورده، از فرصت رشد و یادگیری در این فضا استفاده کرده و از روش‌های نوآورانه برای حل مسائل و مشکلات استفاده کنند.
این رویداد پایگاهی برای تبدیل‌شدن افراد به برگزیدگان حوزه نوآوری و تکنولوژی و همچنین فرصتی برای سنجش مهارت‌های عملی و خلاقیت شرکت‌کنندگان است.
فناپ تک، همواره به دنبال حمایت مادی و معنوی از آینده‌سازان این کشور است و سعی دارد با هرآنچه در توان دارد، به‌ افرادی که در خود استعدادی می‌بینند، یاری رسانده و از طریق ارائه پشتیبانی مالی، به آنها کمک کند تا ایده‌هایشان را به واقعیت تبدیل کنند. امید است با حمایت از چنین رویدادهایی، گامی در رشد و ارتقای سطح علمی کشور برداشته شود و شاهد ارتقای سطح نوآوری در کشور باشیم.

1 دیدگاه
  1. علیرضا بهمنش می‌گوید

    فکر میکنم منظورتون 2025 هست ؟ نهم تا دوازدهم 2025 April
    یا خبر دیر منتشر شده ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.