راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افکس مسابقه هفتگی تحلیل قیمت بیت‌کوین برگزار می‌کند

صرافی افکس در کنار سرویس‌ها و خدماتی که برای کاربرانش آماده کرده است، بخش دیگری دارد که به‌صورت هفتگی افراد را به چالش می‌کشد؛ مسابقه تحلیل و پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین و دریافت جایزه.

به گزارش روابط عمومی افکس، یکی از ویژگی‌های خاصی که بازار کریپتو را از دیگر بازارهای مالی متمایز کرده و درعین‌حال باعث جذابیتش شده، نوسان قیمت در آن است. این نوسان قیمت باعث می‌شود که پیش‌بینی قیمت در بازار رمزارزها نسبت به بازارهای دیگر سخت‌تر باشد. در مسابقه هفتگی Predict and Win با پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین امکان دریافت جایزه ۱۰۰۰ تتری فراهم شده است.


شرایط شرکت در مسابقه پیش‌بینی هفتگی قیمت بیت‌کوین در صرافی افکس


برای شرکت در مسابقه هفتگی پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین افکس نیاز به عضویت در باشگاه مشتریان این صرافی است، با فعالیت در صرافی افکس امکان دریافت امتیاز فراهم شده است. هرچه کاربر خریدوفروش بیشتری انجام دهد امتیاز بیشتری به‌دست می‌آورد. در قدم بعدی کاربر باید امتیاز خود را به ووچر تبدیل کند. در ادامه این مطلب نحوه انجام مراحل مختلف توضیح داده شده است.

هر هفته سه نفر از کسانی که نزدیک‌ترین عدد را به قیمت بیت‌کوین روز جمعه ساعت ۲۳:۵۸ پیش‌بینی کرده باشند، برنده آن هفته خواهند بود. این مسابقه هر هفته از شنبه شروع می‌شود و بنابراین کاربران تنها تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه فرصت دارند تا پیش‌بینی خودشان را ثبت کنند.

کاربران باید چند نکته را موردتوجه قرار دهند. اول، اگر دو نفر قیمت یکسانی را در سیستم وارد کرده باشند و هر دو واجد شرایط دریافت جایزه باشند، نفری برنده خواهد بود که زودتر قیمت را در سیستم ثبت کرده است.

نکته دوم این است که تا قبل از اتمام زمان ثبت پیش‌بینی، کاربران می‌توانند چند بار پیش‌بینی خود را تغییر و مجدداً ثبت کنند و نیازی نیست ووچر جدید پرداخت کنند. آخرین قیمت ثبت‌شده توسط کاربر برای بررسی نتیجه مسابقه لحاظ خواهد شد.

نکته آخر این‌که کاربران می‌توانند از یک تا هرچند ووچری که تمایل دارند، برای شرکت در مسابقه هزینه کنند. اگر از برندگان مسابقه باشند، متناسب با ووچری که خرج کردند، جایزه آنها تا سقف‌های اعلامی افزایش پیدا خواهد کرد.


نحوه شرکت در کمپین هفتگی «تحلیل و جایزه» افکس


ابتدا روی حساب کاربری خود کلیک کرده و از منوی بازشده، گزینه «باشگاه امتیازات» را انتخاب کنید.

اگر از قبل در این بخش عضو نشده‌اید، باید روی دکمه «عضویت در باشگاه» کلیک کنید.

همان‌طور که اشاره شد، برای شرکت در مسابقه نیاز است که حداقل یک ووچر داشته باشید. مطابق با عکس زیر، می‌توانید امتیازهای خود را به ووچر تبدیل کنید.

امتیاز شما بر اساس کمیسیون‌های پرداختی‌تان در معاملات به دست می‌آیند. اگر امتیازتان به حدنصاب نرسیده باشد، می‌توانید امتیاز خریداری کنید.

پس از تبدیل امتیازها به ووچر یا خرید امتیاز، بالانس ووچر شما شارژ شده و با کلیک روی دکمه «شرکت در مسابقه» به صفحه مسابقه تحلیل و جایزه هدایت خواهید شد.

در این مرحله ابتدا نیاز است روی دکمه (+) کلیک کرده و ووچر خود را برای شرکت در مسابقه خرج کنید؛ سپس در کادر بالا، پیش‌بینی خودتان را از قیمت بیت‌کوین در ساعت ۲۳:۵۸ روز جمعه ثبت کنید.

منبع روابط عمومی افکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.