راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

 مبین‌نت گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات افتا را کسب کرد

در راستای شفافیت و ارزیابی امنیتی برای حفظ منافع و اطلاعات کاربران، مبین‌نت موفق به دریافت تأئیدیه صدور گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات افتا شد.
سیستم مدیریت امنیت اطلاعات یک سیستم استاندارد مدیریتی است و هدف آن مدیریت امنیت اطلاعات در دامنه موردنیاز سازمان است. این مجوز در فضای بین‌المللی در قالب ISO27001 ارائه می‌شود و به اسم ISMS نیز مرسوم است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، این استاندارد از زمان آغاز تحریم‌ها، در سازمان افتا بومی‌سازی و در قالب گواهینامه افتا در حوزه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ارائه شد. مبین‌نت نیز در راستای تعهد خود نسبت به امنیت مشتریان در بخش سازمانی و خانگی، از سال گذشته اقدام به دریافت این مجوز کرد و با اجرای دو مرحله ممیزی با حضور تیم ممیزان دارای صلاحیت و بازرسان افتا، موفق به دریافت تأئیدیه این گواهینامه در دامنه سرویس اختصاصی سازمانی و در قلمرو فیزیکی دیتاسنتر مرکزی و دیتاسنتر فناوری اطلاعات شد.

از مزایای این گواهینامه می‌توان به کاهش ریسک‌های امنیتی در دامنه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات باتوجه‌به تهدیدهای بالای امنیتی کشور، آمادگی اولیه برای مقابله با ریسک‌های امنیتی سرویس‌های حیاتی سازمان در دامنه، تهیه طرح‌های استمرار کسب‌وکار مرتبط، ارتقای سطح آگاهی امنیتی کارکنان و پیمانکاران در دامنه سیستم و موارد دیگر را اشاره کرد.

مبین‌نت در تلاش است با افزایش کیفیت سرویس امن و ارتقای سطح کیفیت خدمت‌رسانی به مردم ایران، تجربه‌ای متفاوت در استفاده از سرویس‌های هوشمند و فناوری‌های ارتباطی را رقم بزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.