راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کیپا شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تحت پوشش خود را توسعه داد

کیپا (شرکت توسعه تبادلات پایا) در راستای توسعه سبک زندگی اعتباری، شبکه پذیرندگان خود را توسعه داد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار را به شبکه پذیرندگان خود اضافه کرد. 

کیپا تا امروز، توانسته شبکه‌ گسترده‌‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را برای کاربران خود فراهم کند. این همکاری علاوه بر امکان خرید اعتباری از فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار، فروشگاه‌های جانبو، هفت، هایپرفامیلی، دیلی‌مارکت و وال‌مارکت را نیز در شبکه گسترده فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود قرار داده است.

فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار با41 شعبه در کشور، یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تنوع بالای برند و محصول است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار، برندهای محبوب مصرف‌کنندگان را ارائه می‌دهند. همچنین نکته قابل توجه درباره فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار، تنوع محصولاتی است که در این فروشگاه در دسترس قرار دارند.


بیش از 2 میلیون نفر کاربر در پلتفرم کیپا


کیپا با ارائه خدمات اعتباری امروز بخر، بعدا پرداخت کن تا امروز به بیش از 2 میلیون نفر کاربر در پلتفرم خود ارائه خدمات داده است. کسب‌وکارها چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی به دنبال راهکارهای مطلوب برای حمایت رفاهی از کارکنان خود هستند. کیپا نیز با تمرکز بر این موضوع خدمات اعتباری خود را مناسب با نیاز سازمان‌ها ارائه داده و افراد از طریق سازمانی که در آن مشغول به کار هستند، امکان دریافت اعتبار را دارند.

کاربران با استفاده از اعتبار کیپا، امکان خرید اعتباری محصولات سوپرمارکتی، پروتئینی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار را خواهند داشت. 

همکاری مشترک کیپا و هایپراستار به منظور فراهم‌سازی بستر مناسب خرید اعتباری، در راستای توسعه سبک زندگی اعتباری شکل گرفته است. در جریان این همکاری مشترک، دارندگان اعتبار کیپا دسترسی به محصولات متنوع‌تری پیدا خواهند کرد. 

امکان خرید اعتباری با استفاده از روش امروز بخر، بعدا پرداخت کن (BNPL)، یکی از راهکارهای صنعت لندتک برای کاربرانی است که سبک زندگی اعتباری را انتخاب کرده‌اند. (BNPL) کیپا نیز در راستای ارائه خدمات کاربردی‌تر به کاربران خود، هایپراستار را به شبکه پذیرندگان تحت پوشش اعتبار کیپا، افزوده است.

1 دیدگاه
  1. a می‌گوید

    اپلیکیشن کیپا که خرابه کار نمیکنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.