راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید سامانک عرضه شد

نسخه جدید نرم‌افزار سامانک برای استفاده کاربران دارای گوشی‌های با سیستم عامل‌های iOS، اندروید و جاوا ازطریق وب‌سایت بانک سامان منتشر شد. در نسخه جدید سامانک، برای بهره‌گیری تمام دارندگان کارت‌های عضو شتاب، استفاده از دو خدمت پرداخت قبوض و دریافت شماره شبای حساب‌های سامانی بدون نیاز به داشتن حساب سامانی امکان‌پذیر شد.

در نسخه جدید سامانک امکان انتقال وجه پایا، دریافت جزییات تسهیلات و صورت‌حساب کارت اعتباری برای تمام مشتریان بانک سامان به امکانات پیشین افزوده شده است.

سامانک در سه نسخه مناسب با سیستم عامل‌های iOS، اندروید و جاوا طراحی شده که از طریق صفحه سامانک در وب‌سایت بانک سامان قابل دریافت است. لازم به ذکر است در گوشی‌های دارای سیستم عامل iOS، برای نصب نسخه جدید نیازی به JailBreak بودن گوشی نیست.

سامانک نام تجاری نرم‌افزار بانکداری همراه بانک سامان است که دسترسی سریع، امن و راحت مشتریان به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر کرده ‌است. این نرم‌افزار در سومین جشنواره دکتر نوربخش در دی ماه 92، به‌عنوان محصول برتر معرفی شد.

گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند برای استفاده از نسخه جدید این نرم‌افزار به وب‌سایت بانک مراجعه کنند. همچنین پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود را با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲- ۰۲۱ درمیان بگذارند.

سامانک را از اینجا دانلود کنید.

منبع: بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.