راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۴ رمزارز جدید به بیت‌پین اضافه شد

رمزارزهای شبکه اسلرف (Slerf) با نماد اختصاری SLERF، توکن فای (TokenFi) با نماد TOKEN، دائو میکر (DAO Maker) با نماد DAO و زیبو (Zeebu) با نماد ZBU به بخش خرید آسان بیت‌پین اضافه شدند.


 نگاهی مختصر به ارز دیجیتال اسلرف (SLERF)


به گزارش روابط عمومی صرافی بیت‌پین، ارز دیجیتال SLERF پروژه اسلرف، میم‌کوینی منحصربه‌فرد در شبکه بلاکچینی سولانا است که شخصیت و تصویرمیم به‌کاررفته در لوگوی آن از روی حیوانی به نام تنبل برگرفته شده است. این میم‌کوین با همان مضمون تنبلی، بیش از ۱۰ میلیون دلار جذب سرمایه کرد و دلیل محبوبیتش هم پس از این رویداد و حواشی مربوط به آن رقم خورد.

پروژه میم‌کوینی اسلرف، با ایجاد کاربرانی متحد در شبکه‌های اجتماعی مختلف، طرف‌داران زیادی را برای شبکه بلاکچینی سولانا و پروژه خود به ارمغان آورده و حداکثر عرضه توکن آن هم ۵۰۰ میلیون واحد است که دیگر قابلیت ضرب یا انتشار توکن هم وجود ندارد.


 آشنایی مختصر با ارز دیجیتال توکن فای (TOKEN)


پروژه بلاکچینی توکن فای (TokenFi)، نوعی زیرساخت در بلاکچین فلوکی اینو برای لانچ یا راه‌اندازی توکن‌های بلاکچینی بدون نیاز به کد یا برنامه‌نویسی است که در کنار کاربردهای بسیار در حوزه دیفای و RWA، به‌عنوان توکن دیفای، در امور غیرمتمرکز این حوزه نیز موارد استفاده بسیار زیادی دارد.

ارز دیجیتال TOKEN با حداکثر عرضه ۱۰ میلیارد توکن در اکتبر سال ۲۰۲۳ پیاده‌سازی شده و با ایجاد پلتفرمی غیرمتمرکز در بستر فلوکی اینو و تعریف چندین مشوق برای کاربران، قصد دارد راه‌اندازی و پیاده‌سازی رمزارزها را در نهایت سادگی بدون هیچ‌گونه سختی ممکن کند و حتی به کاربران و نهادهای مختلف این امکان را دهد که دارایی‌های خود در دنیای واقعی را در اقتصاد ارزهای دیجیتال تعریف کرده و توکن‌سازی کنند.


 معرفی کوتاه ارز دیجیتال دائو میکر (DAO)


پروژه بلاکچینی دائو میکر (DAO Maker)، پلتفرم یا لانچ پدی غیرمتمرکز برای ارائه و راه‌اندازی ارزهای دیجیتال است که قصد دارد معضلات و مشکلات سیستم‌های سنتی را برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه پروژه‌های کریپتویی از میان برمی‌دارد.

تاریخچه ارز دیجیتال DAO Maker، با حداکثر عرضه ۲۳۴٫۹ میلیون توکن، به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد و با ساختاری چندوجهی، هر بخش از آن، به‌منظور دستیابی به هدف خاصی فعالیت خواهد کرد تا فرایند سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه پروژه‌ها به بهترین نحوه صورت گیرد.


 آشنایی مختصر با ارز دیجیتال زیبو (ZBU)


پلتفرم Zeebu، پروژه‌ای هدفمند و دارای اکوسیستم، در حوزه پرداخت مبتنی بر بلاکچین است که به طور خاص برای صنعت اپراتورهای مخابراتی طراحی و پیاده‌سازی شده و ارتباطات مالی شفاف، سریع و مقیاس‌پذیر را بین شرکت‌های مخابراتی عمده‌فروشی و مشتریان آنها برای تقویت تحویل سریع و بهبود عملکرد تجاری را فراهم می‌سازد.

ارز دیجیتال زیبو (ZBU)، در دو شبکه اتریوم و BSC پیاده‌سازی شده و از دو استاندارد ERC-20 و BEP-20 پشتیبانی می‌کند، با عرضه حداکثری ۵ میلیارد توکن به بازار عرضه شده و توکن ZBU، به کاربران حق حاکمیتی اهدا خواهد کرد که جدای حفظ محور تمرکززدایی، امنیت و استانداردهای امنیتی پیاده‌سازی شده توسط رأی همگانی را نیز تقویت خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.