راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۶ ارز جدید در آبان‌تتر فهرست شد

آبان‌تتر ۶ ارز دیجیتال شامل فاکسی، تنسر، بیت تنسور، ورم هول، اتنا و زئوس نتورک را فهرست کرده است.

به گزارش روابط عمومی آبان‌تتر،‌ ارزهای دیجیتال فاکسی (FOXY)، تنسر (TNSR)، بیت تنسور (TAO)، ورم هول (Wormhole)، اتنا (Ethena) و زئوس نتورک (Zeus Network)، به تازگی در آبان‌تتر فهرست شدند. در حال حاضر کاربران آبان‌تتر می‌توانند به معامله این ۶ ارز جدید و بیش از ۴۵۰ ارز دیجیتال متنوع دیگر در آبان‌تتر بپردازند.

کاربران آبان‌تتر می‌توانند بدون محدودیت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازند. به‌علاوه، تیم پشتیبانی آبان‌تتر به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی ایشان است.

در ادامه، به معرفی مختصر هر یک از ارزهای تازه فهرست‌شده در آبان‌تتر خواهیم پرداخت؛


ارز دیجیتال فاکسی (FOXY)


فاکسی، ارز دیجیتال اختصاصی شبکه بلاک‌چین Linea است. این شبکه بلاک‌چین خود را به عنوان خانه‌ای برای پروژه‌های نوآورانه‌ی وب۳ معرفی می‌کند. فاکسی در حال حاضر رتبه ۲۷۰ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. حداکثر میزان عرضه فاکسی برابر با ۱۰ بیلیون واحد است که تمام این مقدار به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شده است. بالاترین قیمتی که فاکسی در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۰.۰۲۴ دلار بوده است.


ارز دیجیتال تنسر (TNSR)


پروتکل ارز دیجیتال تنسر در واقع یک زیرساخت تجاری برای NFTها است که بر روی شبکه سولانا توسعه یافته است. ارز دیجیتال تنسر در حال حاضر در رتبه ۶۵ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد و قیمت آن در حدود ۰.۸۵ دلار است. میزان کل عرضه این ارز دیجیتال برابر با ۱ میلیارد واحد است که تمام آن توسط تیم توسعه‌دهنده تنسر به بازار عرضه شده است.


ارز دیجیتال بیت‌ تنسور (TAO)


پروژه بیت تنسور در واقع یک پلتفرم متن‌باز برای تولید کالای دیجیتال رقابتی مانند هوش ماشینی، توان محاسباتی یا پیش‌بینی‌های بازار مالی است. در این پلتفرم، به ازای تولید بهترین کالای دیجیتال در هر رقابت، ارز دیجیتال TAO به عنوان پاداش واریز می‌شود.

بیت تنسور نود و سومین ارز در بازار ارزهای دیجیتال است و در حال حاضر قیمتی در حدود ۴۶۵ دلار دارد. میزان کل عرضه TAO برابر با ۲۱ میلیون واحد است که تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیون واحد از آن به بازار عرضه شده است.


ورم هول (Wormhole)


ورم هول، رتبه ۶۸ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و حجم معاملات آن در روزهای اخیر بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است. حداکثر میزان عرضه این ارز دیجیتال ۱۰ میلیارد واحد است که تمام این مقدار تاکنون به بازار عرضه شده است.

بنابر بیان تیم توسعه‌دهنده این پروژه، کمپانی‌های بسیاری از شبکه بلاک‌چین ورم هول به منظور افزایش کاربران، رشد سهم بازار و انجام عملیات آن‌چین استفاده می‌کنند. در واقع، ورم هول یک شبکه بلاک‌چین متن‌باز است که به توانمندسازی برنامه‌های وب۳ کمک می‌کند.


اتنا (Ethena)


اتنا در رتبه ۶۶ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است و طبق گزارشات کوین مارکت کپ در زمان نگارش این خبر، از لحاظ حجم بازار، رتبه ۱۱ را به خود اختصاص داده است. کل میزان عرضه این ارز دیجیتال ۱۵ میلیارد واحد است که تمامی آن توسط تیم توسعه‌دهنده اتنا عرضه شده است.

اتنا یک پروتکل دلار مصنوعی بر روی شبکه اتریوم است که به عنوان ابزاری برای پس‌انداز با قابلیت دسترسی جهانی به کار می‌رود و هیچگونه وابستگی به سیستم بانکی سنتی ندارد.


زئوس نتورک (Zeus Network)


زئوس نتورک صد و چهاردهمین ارز در لیست جهانی ارزهای دیجیتال است تنها یک میلیارد واحد از آن وجود دارد و تمام این مقدار توسط تیم توسعه‌دهنده آن به بازار عرضه شده است.

زئوس نتورک در واقع یک لایه ارتباطی است که شبکه‌های بلاک‌چین سولانا و بیت‌کوین را یکپارچه می‌کند که هدف خود را توانمندسازی کاربران در جهت حرکت بدون دردسر در برنامه‌های غیرمتمرکز تعریف می‌کند. شبکه زئوس برای حفظ امنیت دارایی‌های زنجیره‌های مختلف، از پروتکل‌های متنوعی استفاده می‌کند و به عنوان یک اکوسیستم امن شناخته می‌شود.


خرید ارز دیجیتال از آبان‌تتر


برای خرید بیش از ۴۶۰ ارز دیجیتال دیگر کافی است وارد حساب کاربری خود شده و بدون محدودیت، تراکنش‌های خود را به ثبت برسانید. تیم پشتیبانی آبان‌تتر به صورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی شما خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.