راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شارژ فوق‌العاده سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول

شرکت جیرینگ از طریق سرشماره #۷۷۷* خدمتی دیگری را برای مشترکان بزرگ‌ترین اپراتور کشور و خاورمیانه ارایه کرد. مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در حال حاضر می‌توانند با شماره گیری #۷۷۷*و ورود به منوی مربوطه از طریق کیف پول جیرینگ و همچنین کارت بانکی (با وارد کردن رمز دوم کارت) سیم‌کارت خود یا دیگران را به صورت عادی و فوق‌العاده شارژ کنند.

براساس این گزارش مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول نیز می‎توانند با وارد کردن کد #۷۷۷* به صورت هوشمند سیم‎کارت اعتباری مدنظر خود را در لحظه شارژ کنند. امکان شارژ فوق‌العاده سرویسی است که در این سامانه تعبیه شده و در دسترس عموم مشترکان همراه اول قرار گرفته است.

یکی از مزیت‌های این سرویس، عدم نیاز به وارد کردن pin برای شارژ تلفن همراه مشتری است. در حالت عادی هر مشترک برای شارژ تلفن همراه خود نیاز به خرید کارت شارژ و وارد کردن pin دارد تا بتواند روند شارژ را تکمیل کند ولی مشترکان همراه اول با شماره‌گیری این کد به راحتی و تنها با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب و یا کیف پول جیرینگ بدون نیاز به وارد کردن Pin می‎توانند تلفن همراه خود و دیگران را شارژ کنند.

گفتنی است، این سرویس بر بستر امن USSD پیاده‌سازی شده و با استفاده از این سرویس می‌توان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول را سریع، در لحظه و آسان شارژ کرد. شارژ خریداری شده، به صورت خودکار به اعتبار سیم‌کارت اضافه می‌شود.

بر اساس این گزارش، در صورتی که مشترکی اقدام به خریداری شارژ فوق‌العاده از طریق این سامانه کند از 30 درصد شارژ بیشتر بدون نگرانی از دست رفتن مبلغ و زمان اعتبار شارژ اصلی بهره‌مند خواهد شد.

.

مبلغ شارژ فوق‏ العاده:

این مبلغ براساس میزان اعمال شارژ متفاوت است و شارژ فوق‌العاده به صورت جدول زیر فعال خواهد گردید:

میزان اعمال شارژ

(ریال)

میزان شارژ هدیه

(ریال)

اعتبار زمانی شارژ هدیه

*

۱۰.۰۰۰

۲,۰۰۰

۱ روز

۲۰.۰۰۰

۴,۰۰۰

۱ روز

۵۰.۰۰۰

۱۰,۰۰۰

۱ روز

۱۰۰.۰۰۰

۳۰,۰۰۰

۳ روز

۲۰۰.۰۰۰

۶۰,۰۰۰

۳ روز

* منظور از ۱ روز اعتبار شارژ هدیه، تا ۲۴ ساعت پس از زمان اعمال شارژ بوده و منظور از ۳ روز اعتبار شارژ هدیه، تا ۷۲ ساعت پس از اعمال شارژ است.

براساس این گزارش، شرکت جیرینگ تصمیم دارد به منظور کامل کردن سبد خدماتی خود برای هر خدمتی سرشماره‌ای اختصاصی ارایه دهد.

در حال حاضر نیز سرشماره #707* جیرینگ، تنها سرشماره‌ای است که فقط پرداخت قبوض خدماتی را ارایه می دهد.

منبع: جیرینگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.