راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان پرداخت آنلاین و بدون معطلی عوارض در اپلیکیشن پی‌پاد

پی‌پاد اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که با هدف سهولت پرداخت‌های خرد و کلان امکانات و دسترسی‌ به خدمات متعددی را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند لحظه به لحظه پرداخت‌های خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن علاوه بر ارائه خدماتی چون انجام پرداخت‌های روزانه مانند کارت‌به‌کارت، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و پرداخت قبوض، امکاناتی را جهت بالا بردن کیفیت سفر برای کاربران خود فراهم کرده است.

ازجمله این امکانات می‌توان به پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی اشاره کرد. کاربران می‌توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن تنها یک بار اطلاعات خودرو را وارد کرده و علاوه بر استعلام بدهی، پرداختی امن و سریع را تجربه کنند. این نوع پرداخت باعث می‌شود مسافران بدون نیاز به ماندن در صف پرداخت عوارضی و به تأخیر انداختن سفر خود، پرداختی امن و سریع داشته باشند و بدون معطلی به مسیر خود ادامه دهند.

علاوه بر پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی، کاربران اپلیکیشن پی‌پاد می‌توانند در سفرهای نوروزی لحظه به لحظه پرداخت‌های خود را مدیریت کرده و از خدمات متنوع این اپلیکیشن ازجمله پرداخت خلافی، خرید بیمه مسافرتی، خرید بلیت هواپیما و قطار و رزرو هتل و تورهای داخلی و خارجی برخوردار شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.