راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آدونیس / محمدرضا اسکندری سکان‌دار آدونیس شد

با تصویب هیئت‌مدیره شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس، محمدرضا اسکندری به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد. پیش از این محمدعلی گوگانی به مدت ۱۱ سال عهده‌دار مدیرعاملی شرکت آدونیس بوده است.

محمدرضا اسکندری، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. از تجارب و سوابق شغلی او می‌توان به عضو هیئت موسس و عضو هیئت‌مدیره شرکت آدونیس (از سال ۱۳۹۰ تاکنون)، عضو هیئت‌مدیره شرکت فرادیس‌گستر کیش (از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰)، معاونت فنی بخش فروش شرکت خدمات انفورماتیک (از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰)، مدیریت پایانه‌های خودکار بانکی شرکت خدمات انفورماتیک (از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷) و… اشاره کرد.

شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس، با بیش از یک دهه فعالیت در ارائه محصولات و راهکارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه بانکداری و صنعت پرداخت، سهم مهمی در پیشبرد اهداف بانکداری دیجیتال کشور داشته است. شرکت آدونیس در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد و در مسیر توسعه‌ای خود با حمایت سهامداران محترم، به مدد سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد و با به‌کارگیری فناوری‌های روزآمد در تولید، توسعه و پشتیبانی محصولات و خدمات خود توانست به یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌ها در صنعت بانکداری و پرداخت کشور تبدیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.