راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون بانکداری الکترونیک شرکت رایانه خدمات امید عنوان کرد / رونمایی از سامانه بانکداری قرض‌‌‌الحسنه دیجیتال بانک سپه

شرکت رایانه خدمات امید سال 1402 را با موفقیت­‌های چشم­گیری پشت سر گذاشت. ارائه محصولات و خدماتی مانند راه‌­اندازی سامانه بانکداری قرض‌­الحسنه دیجیتال بانک سپه، تحویل بخش مهمی از پشتیبانی فنی سامانه‌­های بانکی بانک سپه، توسعه و تست زیر سوئیچ امید، توسعه محصولات حوزه مدرن، افزایش کیفیت و پایداری سامانه‌­ها و پروژه سامانه وکالتی کردن حساب‌های فروش خودرو تنها بخشی از این موفقیت‌هاست.

سید حسین طبسی معاون بانکداری الکترونیک شرکت رایانه خدمات امید در این خصوص توضیح داد: «شرکت رایانه خدمات امید به عنوان بازوی اجرائی و عملیاتی حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه و پشتیبان و توسعه‌دهنده قلب تپنده سامانه‌­های بانکی بانک سپه با تقویت و افزایش دانش فنی در تمامی سطوح و با استفاده از API ها و سرویس‌­های موجود، انعطاف‌پذیری و کیفیت طراحی و ارائه محصولات بانکداری دیجیتال را افزایش داده است.»

شرکت رایانه خدمات امید در راستای شعار «بانک سپه در مدار تحول دیجیتال» اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سامانه بانکداری قرض‌الحسنه دیجیتال با هدف ترویج بانکداری قرض‌الحسنه و تسهیل عملیات افتتاح حساب و دریافت تسهیلات غیرحضوری کرده است. این سامانه در عمر کوتاه کمتر از 6 ماهه خود تا کنون بیش از چند صد هزار سپرده و ده‌ها هزار مشتری جدید را به سامانه بانکی بانک معظم سپه افزوده است.

وی در این خصوص  مطرح کرد: «در پروژه بانکداری بانکداری قرض‌­الحسنه دیجیتال شرکت رایانه خدمات امید به‌عنوان مجری اختصاصی توسعه و پشتیبانی سامانه جامع بانکی امید (بانک‌ سپه) با استفاده از انواع API‌ ها و وب‌­سرویس‌های بانکی در بستر ESB (Enterprise Service Bus) در فاز اول پروژه و در مدت زمان کمتر از یک ماه خدمات افتتاح سپرده، صدور کارت، رمز و احراز هویت بر اساس الگوهای هوش مصنوعی را برای بانک سپه پیاده‌سازی کرد. در فاز دوم پروژه نیز با هدف پرداخت غیر­حضوری تسهیلات قرض‌الحسنه، فرآیندهای کسب امتیاز، انتقال امتیاز، اعتبارسنجی هوشمند و فرآیندهای تشکیل تا اعطای تسهیلات توسط این شرکت در حال طراحی و اجراست.»

معاون بانکداری الکترونیک شرکت رایانه خدمات امید اضافه کرد: «سامانه بانکداری دیجیتال قرض‌الحسنه بدون هیچ­گونه شکست در همه مراحل فنی پیاده‌سازی شده است.»


رونمایی از زیرسوئیچ امید


طبسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره زیر سوئیچ امید، محصول دیگر شرکت رایانه خدمات امید گفت: «با توجه به تعدد برندهای خودپرداز بانک سپه و اهمیت گزارش‌های کسب‌وکاری برای این بانک، با استفاده از فناوری‌­های جدید سوئیچ پرداخت امید طراحی شد تا پس از کسب تاییدهای نهایی و انتقال برخی از ابزارهای پرداخت  بانک سپه، ضمن پاسخگویی کامل به تمامی نیازهای موجود،  تمام تغییرات کسب‌وکاری و فنی در کمترین زمان ممکن به این بانک  ارائه شود.»

معاون بانکداری الکترونیک شرکت رایانه خدمات امید در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: «سامانه مانیتورینگ و گزارش‌های زیرسوئیچ امید نیز به‌گونه‌ای طراحی شده تا تمام نیاز­های کسب­‌وکاری و خدماتی برای تصمیم‌­گیری‌­های مناسب در یک پکیج کامل در اختیار ذی‌نفعان و کاربران این سامانه قرار گیرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.