راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نوروز ۱۴۰۳؛ فرصتی برای آموزش مسائل مالی به کودکان با استفاده از بلوجونیور

بلوجونیور؛ محصولی از بلوبانک سامان، با نزدیک‌شدن به نوروز و شروع سال جدید فرصتی برای کودکان هفت تا 14ساله طراحی کرده تا آنها ضمن افتتاح حساب، مسائل مالی را به‌ شکلی متفاوت فرابگیرند.

بلوجونیور در حقیقت یک حساب بانکی مستقل به همراه اپلیکیشن و بلوکارت شخصی برای کودکان است که به آنها این امکان را می‌دهد تا در بلو حساب باز کنند و با نظارت و کمک والدین خود از سن کم مفاهیم مالی را به‌ سادگی یاد بگیرند؛ بنابراین این حساب نه‌تنها فضایی برای آموزش مسائل مالی به فرزند را فراهم می‌کند، بلکه استقلال مالی کنترل‌شده‌ای نیز به او می‌دهد.


چطور می‌توان از بلوجونیور استفاده کرد؟


برای دریافت بلوجونیور کافی است:

  • حساب بلو داشته باشید؛
  • اپلیکیشن بلوجونیور را دانلود و نصب کنید؛
  • در اپلیکیشن، برای فرزند خود حساب باز کنید.

لازمه استفاده از بلوجونیور این است که والد کودک، کاربر بلو باشد. پس از نصب بلوجونیور با ورود به قسمت والدین و واردکردن اطلاعات حساب بلو، از والد خواسته می‌شود اطلاعات هویتی کودک را وارد کند و مراحل احراز هویت را پشت‌ سر بگذارد.

بلوجونیور به والدین این امکان را می‌دهد تا برای حداکثر چهار فرزند خود حساب بانکی بسازند و به هر حسابی دسترسی جداگانه داشته باشند. توجه داشته باشید که تنها یک والد می‌تواند به حساب بانکی فرزندتان دسترسی داشته باشد و نظارت هر دو والد بر یک حساب، ممکن نیست.

پس از تکمیل و باز کردن حساب، کارت بانکی رنگارنگی برای کودک ارسال می‌شود.


با بلوجونیور چه چیزهایی به کودکان آموزش داده می‌شود؟


  • مفهوم پول و بانک: با داشتن حساب و بلوکارت شخصی، فرزندان با مفهوم پول و نحوه‌ استفاده از آن آشنا می‌شوند.
  • پس‌انداز: بلوجونیور به فرزندان کمک می‌کند تا با مفهوم پس‌انداز و اهمیت آن آشنا شده و برای آینده‌ خود برنامه‌ریزی کنند.
  • تراکنش‌های بانکی: فرزندان با انجام تراکنش‌های بانکی، مانند خرید و کارت‌به‌کارت به‌سادگی با سیستم بانکی آشنا می‌شوند.
  • مدیریت: بلوجونیور به فرزندان کمک می‌کند تا با مفاهیم اولیه‌ اقتصادی مانند خریدوفروش آشنا شوند و مدیریت مالی را از همان کودکی به‌ راحتی فراگیرند.

مزایای بلوجونیور برای والدین


  • امکان نظارت: والدین می‌توانند هر لحظه بر تراکنش‌ها و جزئیات مربوط به حساب فرزند خود نظارت داشته باشند و در امنیت و آسودگی کامل به تربیت هوش اقتصادی فرزند خود بپردازند.
  • آموزش مفاهیم مالی: بلوجونیور با فراهم‌کردن محیطی جذاب و ساده به والدین کمک می‌کند مفاهیم مالی را به طور عملی به فرزند خود آموزش دهند.
  • استقلال مالی: بلوجونیور با ایجاد استقلال مالی برای کودک، به والدین کمک می‌کند به راحتی او را برای آینده و مواجهه با چالش‌های مالی آماده کنند.

بلوجونیور؛ یک عیدی‌ ماندگار


بلوجونیور نه‌تنها یک سرمایه‌گذاری برای آینده‌ کودک است، بلکه یک عیدی هیجان‌انگیز نیز برای فرزندان محسوب می‌شود. بلوکارت‌هایی که کودکان دریافت می‌کنند متناسب با سن کودک در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. این بلوکارت‌ها با سه پس‌زمینه رنگی بنفش، مشکی و سفید موجود هستند که پس‌زمینه بنفش تاکنون از استقبال بیشتری در مقایسه با دو رنگ دیگر برخوردار شده است.

نوروز امسال فرصتی است برای کودکان تا با استفاده از بلوجونیور از سنین پایین برای مدیریت صحیح پول در آینده آماده شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلوجونیور می‌توانند به وب‌سایت بلوجونیور مراجعه کرده و پس از دانلود و نصب آن عیدی فرزند خود را آماده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.