راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حضور اعضای هیئت‌مدیره ایران‌کیش در سایت شهریار رونمایی شد / سامانه جامع نرم‌افزار تعمیر و نگهداری ایران‌کیش

سامانه جامع نرم‌افزار تعمیر و نگهداری ایران‌کیش با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیران ارشد ایران‌کیش، در واحد تعمیر و نگهداری سایت شهریار رونمایی شد.

این سامانه به‌منظور ایجاد یک سیستم نرم‌افزاری یکپارچه تحت وب با قابلیت ثبت اطلاعات تعمیرات، قطعات یدکی مصرفی و استخراج انواع گزارش‌های مدیریتی و کنترلی با پوشش کامل تعمیرات استانی راه‌اندازی شده و قادر است تمام فرایندهای موجود در چرخه تعمیرات را پوشش دهد. قابلیت ایجاد پنل گزارش‌های جامع مدیریتی نیز از دیگر مزایای این سیستم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران‌کیش، آرش مولوی‌نژاد، مدیر تعمیرات و نگهداری ایران‌کیش ضمن بیان این مطلب، نقش‌های تعریف‌شده در این سامانه اعم از کارشناس لجستیک، تکنسین پذیرش، کارشناس انبار پایکا، کارشناس تعمیرات، رئیس تعمیرات، کارشناس کنترل کیفی، تکنسین بسته‌بندی و رئیس کنترل کیفی را شرح داد و خاطرنشان ساخت که تمامی مراحل راه‌اندازی این سامانه در ایران‌کیش انجام شده و به جهت جامع بودن آن، نمونه مشابهی ندارد.

او اطلاعات پایه، فرایندهای تعریف‌شده، داشبورد وضعیت موجودی، کارکردهای روزانه و داشبورد گزارش‌ها را از دیگر بخش‌های این سامانه دانست.

در ادامه مراسم رونمایی، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیران ارشد ایران‌کیش طی بازدید انجام‌شده به‌صورت عملی بخش‌های مختلف کار با این سامانه را در واحد تعمیر و نگهداری مشاهده کردند.


عملیات اثربخش و کارا با بهره‌مندی از دیدگاه تخصصی


سیامک جعفری، رئیس هیئت‌مدیره ایران‌کیش با بیان اینکه فرایندی که امروز مشاهده شد، یک عملیات اثربخش و کارا و با بهره‌مندی از دیدگاه‌های تخصصی است، گفت: «قطعاً با راه‌اندازی این سامانه آینده خوبی در بخش تعمیرات خواهیم داشت؛ کاهش هزینه، افزایش دقت، بهبود کیفی کنترل‌ها و افزایش انتقال سرعت دستگاه‌ها و قطعات به واحدهای بهره‌بردار ازجمله اتفاقاتی است که با راه‌اندازی این سامانه شکل می‌گیرد.»

او افزود: «یکی از خصوصیات اصلی این سامانه، بومی بودن آن است. سامانه مذکور، نیازها و وابستگی‌هایی که در گذشته بوده را کاهش می‌دهد و این امر سرعت عمل ما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و از سویی کالا از زمان ورود به تعمیرات تا خروج آن کاملاً تحت کنترل خواهد بود.»


ایجاد نظم بسیار بالا


علی کشوری شاد، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ایران‌کیش نیز گفت: «مهم‌ترین خصیصه این سامانه، ایجاد نظم بسیار بالایی است که از امروز در سایت تعمیر و نگهداری شاهد خواهیم بود. با وجود این سامانه مجموعه ورودی و خروجی با کنترل کیفیت بالایی به جریان افتاده و امیدواریم بتوانیم دستگاه‌ها را در سریع‌ترین شکل ممکن به پذیرنده برسانیم.»

او افزود: «قطعاً این موضوع فرایندها را تسهیل خواهد کرد و روی کیفیت کار نیز تأثیر می‌گذارد و با بهره‌گیری از مزایای این سامانه در مرحله بعدی روی سفارش‌گیری‌هایی که خواهیم داشت کارآمدی بالایی ایجاد می‌شود.»


پشتیبانی پیشگیرانه


مهرداد قریشی، عضو هیئت‌مدیره ایران‌کیش هم در مورد این سامانه گفت: «این سامانه یک نوع پشتیبانی پیشگیرانه و یکی از نیازهای واحد تعمیرات و نگهداری است تا بتوانید با کمک آن تمامی فرایندها را ببینید و به‌ صورت آماری و دقیق مشخص کنید که هر کدام از فرایندها در چه شرایط و مدت‌زمانی و با چه هزینه‌ای طی می‌شوند.»

او در پایان اضافه کرد: «جنس کار ایران‌کیش عمومی نیست و در کشور تعداد معدودی با این ساختار کسب‌وکار وجود دارد؛ بنابراین این سامانه باید حتماً توسط خود ایران‌کیش راه‌اندازی می‌شد که خوشبختانه این اتفاق نیز افتاد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.