راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارزان‌ترین راه انتقال تتر چیست؟

گس‌فی یا هزینه شبکه به کارمزدی گفته می‌شود که شبکه بلاکچین در ازای پردازش و تأیید تراکنش‌ها از معامله‌گران دریافت و به استخراج‌کنندگان پرداخت می‌کند. میزان کارمزد شبکه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌عنوان‌ مثال، مقدار تراکنش و تراکم لحظه‌ای شبکه نقش زیادی در مقدار هزینه پرداختی دارد. به‌ عبارت‌ دیگر، هرچه ازدحام شبکه بیشتر بوده و صف تراکنش‌های در دست تأیید طولانی‌تر باشد، تراکنش‌ها به ترتیب اندازه و مقدار تراکنش اولویت‌بندی می‌شوند.

 
به گزارش روابط عمومی صرافی ارز دیجیتال اوام‌پی‌فینکس، کاربران برای انجام تراکنش‌های کوچک‌تر باید هزینه بیشتری پرداخت کنند، زیرا در غیر این صورت، اعتبارسنج‌ها تراکنش آنان را تأیید نمی‌کنند. باتوجه‌به اینکه قیمت تتر به طور معمول ثابت بوده و در مبادلات رمزارزی بسیار کاربردی است، یکی از مهم‌ترین مواردی که همواره ذهن معامله‌گران را به خود مشغول می‌کند، یافتن ارزان‌ترین راهکارهای انتقال تتر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نکته‌ای که باید برای یافتن ارزان‌ترین راه انتقال تتر همواره به یاد داشته باشید، این است که کارمزد شبکه در بلاکچین‌های مختلف متفاوت است؛ بنابراین، قبل از انتخاب بلاکچین، لازم است اطلاعات کافی درباره هزینه‌های مربوط به معاملات و مبادلات رمزارزها در پلتفرم مد نظر خود کسب کنید.


بررسی کارمزد صرافی‌ها در معاملات تتری


مشخصاً همه صرافی‌ها برای ارائه خدمات رمزارزی خود از کاربران هزینه دریافت می‌کنند. اما کارمزد صرافی‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین، به دلیل قوانین و هزینه‌های متفاوت هر پلتفرم، بهترین راهکار برای انتقال ارزان تتر در شبکه، یافتن صرافی‌ای است که کمترین میزان کارمزد را دریافت می‌کند. به‌ این‌ ترتیب با انتخاب صرافی و شبکه‌ای که کمترین میزان کارمزد را دارد، می‌توانید به‌راحتی سود خود را در معاملات به حداکثر میزان ممکن برسانید.


 چگونه می‌توان کارمزد انتقال تتر (Tether) را به حداقل رساند؟


همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، تتر یکی از کاربردی‌ترین رمزارزهای موجود در بازار است که کاربران برای انجام مبادلات یا حتی به‌عنوان راهکاری به‌ منظور حفظ سرمایه از آن استفاده می‌کنند. با این‌ حال، اگر معامله‌گران استراتژی مناسبی برای بهینه‌کردن هزینه‌ها اتخاذ نکنند، استفاده از تتر برای آنان به فرایندی پرهزینه تبدیل خواهد شد و به عبارتی توجیه اقتصادی نخواهد داشت. به همین دلیل است که یافتن ارزان‌ترین راه انتقال تتر به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تریدرها تبدیل شده است.
 
در زمینه راهکارهای کاهش هزینه انتقال، اقداماتی مانند انتخاب شبکه BEP-20 یا TRC-20 که هزینه تراکنش پایین‌تری دارند، می‌تواند کارگشا باشد. همچنین می‌توان از صرافی‌هایی استفاده کرد که هزینه اضافی برای برداشت‌ها دریافت نمی‌کنند. به‌ این‌ ترتیب و با کاهش کارمزدهای تراکنش و انتقال، می‌توانید به ارزان‌ترین راه انتقال تتر دست پیدا کنید. به‌طور کلی، چند راهکار برای کاهش کارمزد انتقال تتر وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.


بهترین استراتژی برای انتقال ارزان تتر


یکی از استراتژی‌ها همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، انتخاب شبکه‌ای است که هزینه‌های کمتری دارد. اکثر معامله‌گران در راستای کاهش هزینه‌ها، تلاش می‌کنند تا شبکه معاملاتی مورد استفاده خود را با یک شبکه به‌صرفه‌تر جایگزین کنند.
 
این اقدام به‌راحتی از طریق تغییر شبکه در ولت ارز دیجیتال قابل‌ انجام است. همان‌طور که می‌دانید، شبکه اتریوم در میان همه شبکه‌های موجود، بالاترین کارمزد را دارد. این در حالی است که کاربران می‌توانند با تغییر ولت و استفاده از کیف پول‌های مبتنی بر بایننس (BSC)، ترون (TRC-20) و سولانا هزینه انتقال بسیار کمتری بپردازند.
 
گزینه بعدی که می‌توان از آن استفاده کرد، انتخاب صرافی‌ای است که کارمزد انتقالات آن نسبت به دیگران کمتر است؛ بنابراین فقط با تغییر بستر معاملاتی می‌توانید هزینه کمتری بپردازید. در این زمینه باید تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام دهید، زیرا برخی از این پلتفرم‌های رمزارزی کمیسیون دریافت نمی‌کنند؛ موضوعی که می‌تواند به کاهش هزینه‌های پرداختی توسط معامله‌گران کمک کند.
 
افزون بر آن، استفاده از تبلیغات و جوایزی که پلتفرم‌های معاملاتی در ازای احراز هویت یا برخی فعالیت‌ها به کاربران می‌دهند، یکی دیگر از راه‌های استفاده از فرصت انتقال ارزان تتر است. به‌عنوان‌ مثال، شماری از صرافی‌ها برای جذب کاربر یا افزایش تعداد کاربران کمپین‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند که می‌تواند هزینه انتقال تتر یا حتی دریافت آن را به‌صرفه‌تر کند. در این زمینه، صرافی اوام‌پی‌فینکس کمپین ۵۰-۵۰ را ترتیب داده که در ازای احراز هویت و دعوت از دوستان می‌توانید ۱۰۰ تتر هدیه بگیرید؛ فرصتی که باعث می‌شود ارزان‌ترین راه دریافت تتر را تجربه کنید. بنابراین افرادی که در جست‌وجوی راهکاری برای دریافت یا انتقال مقرون‌به‌صرفه تتر هستند، می‌توانند از جشنواره‌های این‌چنینی استفاده کرده و هزینه‌های خود را کاهش دهند.
 
نکته مهم دیگر این است که در صرافی‌های خارجی به دلیل انجام محاسبات با دلار، کارمزد انتقال برای کاربران ایرانی مقرون‌به‌صرفه نیست. افزون بر آن، وجود تحریم‌ها استفاده از صرافی‌های خارجی را برای ایرانیان به گزینه‌ای پرریسک تبدیل می‌کند. بنابراین با انتخاب صرافی‌های داخلی همچون اوام‌پی‌فینکس، علاوه بر اینکه ریسک‌های مربوط به صرافی‌های خارجی وجود ندارد، می‌توانید کمترین کارمزد انتقال تتر را بپردازید و به‌ این‌ ترتیب راهکاری برای انتقال ارزان تتر پیش روی شماست.


بررسی ارزان‌ترین راهکارهای انتقال تتر


پس از شناخت روش‌های انتقال ارزان تتر، شاید به دنبال این باشید تا بدانید که به طور مشخص ارزان‌ترین راه مبادله و خریدوفروش USDT چیست. در ادامه این مقاله به این سؤال مهم پاسخ خواهیم داد. به‌طور کلی، چند گزینه برای انتقال ارزان تتر وجود دارد. ابتدا باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که از شبکه ERC20 استفاده نکند. به‌عنوان‌ مثال، بایننس‌اسمارت چین، سولانا و ترون شبکه‌های محبوبی هستند که هزینه انتقال بسیار پایین‌تری نسبت به سایرین دریافت می‌کنند. از طریق این گزینه‌ها، هزینه انتقالی کمتر از یک دلار خواهید پرداخت.


بهترین راه برای انتقال تتر (Tether) چیست؟


برای خرید تتر از صرافی کریپتویی همیشه به مقداری وجه نیاز دارید. وجهی که انتقال آن از طریق کارت پرهزینه‌تر از حواله بانکی است؛ بنابراین، به‌ منظور پرداخت کمترین هزینه، در جست‌وجوی صرافی‌ای باشید که کمترین کارمزد را برای مبادلات و خریدوفروش این رمزارز دریافت می‌کنند. علاوه بر این، می‌توانید به دنبال انواعی از روش‌های پرداخت بگردید که در آن کارمزدی هنگام خرید یا فروش پرداخت نکنید.


بررسی کارمزد تتر در شبکه‌های مختلف


همان‌طور که می‌دانید، کارمزد انتقال تتر در شبکه‌های مختلف به مواردی همچون گس‌فی و ترافیک شبکه بستگی دارد. هزینه گس به توکن‌هایی گفته می‌شود که برای انجام تراکنش در شبکه بلاکچین مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین هرچه گس‌فی بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای انتقال پرداخت می‌کنید نیز بیشتر می‌شود. از طرف دیگر، اگر حجم ترافیک در شبکه نیز زیاد باشد، برای تسریع روند تأیید آنها باید هزینه بیشتری بپردازید که این مورد نیز هزینه انتقال را برای کاربران افزایش می‌دهد؛ بنابراین مهم است که اطلاعات کافی درباره هزینه انتقال داشته‌ باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای معاملات و مبادلات خود انتخاب کنید. در ادامه به بهترین شبکه‌ها برای انتقال تتر از نظر کارمزد اشاره کرده‌ایم.
 
کارمزد انتقال تتر در شبکه ترون TRC20، به طور معمول بین بازه ۰.۹۵ تا ۱.۹۳ دلار در نوسان است. در کل می‌توان این هزینه را در محدوده یک دلار در نظر گرفت. 

انتقال USDT در شبکه اتریوم به‌شدت پرهزینه است. از نظر تئوری کارمزد انتقال تتر در شبکه ERC20 در محدوده ۰.۹۸۹ تا پنج دلار تخمین زده می‌شود، اما در صورت ازدحام و ترافیک بالا در شبکه، این گس‌فی تا هزار دلار نیز افزایش پیدا می‌کند.
 
زنجیره هوشمند بایننس اما یکی از کم‌هزینه‌ترین کارمزدها را برای انتقال تتر دریافت می‌کند. کارمزد انتقال تتر در این شبکه تقریباً ۰.۰۳ دلار است.
 
البته شبکه پالیگان نیز هزینه بسیار پایینی برای نقل‌وانتقالات تتر از کاربران دریافت می‌کند. به طور تقریبی کارمزد انتقال تتر با استفاده از این شبکه، حدود ۰.۰۰۳ تا ۰.۰۱۵ دلار است.
 
به طور خلاصه، هزینه انتقال تتر در شبکه‌های دیگر نظیر سولانا ۰.۰۱ دلار، آوالانچ ۰.۰۱ دلار، آربیتروم ۰.۱ دلار و بیت‌کوین‌کش نیز معادل ۰.۰۰۵ دلار است. با بررسی این شبکه‌ها و انتخاب ارزان‌ترین شبکه، می‌توانید هزینه خود را در مبادلات و معاملات تتر کاهش دهید.


نتیجه‌گیری


یکی از دغدغه‌های همیشگی معامله‌گران در زمان انتقال و مبادله USDT، یافتن ارزان‌ترین شبکه برای انتقال تتر است. راهکارهای متنوعی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که انتخاب صرافی و شبکه‌ای که کارمزد کمتری دریافت می‌کند یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.
صرافی ارز دیجیتال اوام‌پی‌فینکس یکی از بهترین صرافی‌های داخلی است که علاوه بر ارائه خدمات رمزارزی گوناگون، کمترین کارمزد تتر را دریافت می‌کند. این پلتفرم دانش‌بنیان سطح امنیت بسیار بالایی دارد. افزون بر آن، می‌توانید با شرکت در کمپین ۵۰-۵۰ که به‌تازگی راه‌اندازی شده، تتر جایزه بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.