راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری شرکت ملی انفورماتیک و بانک گردشگری افزایش می‌یابد

طی دیدار علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک و محمدرضا فهمی، مدیرعامل بانک گردشگری زمینه‌های هم‌افزایی و همکاری این دو نهاد از وجوه مختلف بررسی شد.

ماهیار در این دیدار با توضیح در خصوص وضعیت و عملکرد گروه ملی انفورماتیک و همچنین خدمات شرکت‌های زیرمجموعه، اظهار کرد: «بر اساس برنامه‌ریزی‌ها سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی در زمینه هوش مصنوعی برای ارائه خدمات انجام شده است.»
به گفته ماهیار، شرکت ملی انفورماتیک بر اساس مأموریت خود، به دنبال رقابت با بخش خصوصی نیست و زیرساخت‌های هوشمند نظارتی و حاکمیتی و توسعه هوشمندی در بانک‌ها را مد نظر دارد.»
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک همچنین از راه‌اندازی شرکت مشاوره، تحقیقات و آینده‌پژوهی با هدف انجام مطالعات اقتصادی و فین‌تکی خبر داد و گفت: «این شرکت تفاهم‌نامه‌هایی برای همکاری با برخی از دانشگاه‌های کشور منعقد کرده و خدمات منحصربه‌فردی ارائه خواهد داد. همچنین این شرکت خدماتی در زمینه احراز هویت بانکی انجام داده که می‌تواند به مرجع احراز هویت تبدیل شود.»


در ادامه این دیدار، محمدرضا فهمی، مدیرعامل بانک گردشگری با اشاره به نیاز به ارتقای کربنکینگ این بانک، گفت: «با توجه به ارتقای فناوری‌ها کربنکینگ این بانک نیازمند به‌روزرسانی است. برای ارتقای همکاری‌ها نیازمند برگزاری نشست‌ها و جلسات تخصصی هستیم. با ورود هوش مصنوعی به حوزه بانکی باید ارائه خدمات را بهینه کرد و برای این امر نیاز به گسترش همکاری است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.