راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پشت پرده پیام‌ها به خالقان NFT / در نسخه بهمن‌ماه مجله دامیننس بخوانید

مجله دامیننس، مجله تخصصی دنیای کریپتوکارنسی، در مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ارائه اطلاعاتی جامع درباره آخرین دستاوردها، معرفی محبوب‌ترین پروژه‌ها و آموزش‌های تخصصی و به‌روز این حوزه، فعالیت خود را آغاز کرد.

شما در هر شماره از ماهنامه دامیننس، خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را خواهید خواند، با مفاهیم، نوآوری‌ها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌ها و پروژه‌های پرسروصدای بازار در ماه گذشته آشنا خواهید شد و نکات و تحلیل‌های تخصصی و مهمی را درباره بازار کریپتوکارنسی خواهید آموخت. ماهنامه دامیننس، با شعار «بیت‌پین، یکی برای همه» و تیمی متشکل از کارشناسان، تحلیلگران و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای در زمینه کریپتوکارنسی، محتوایی متنوع و جذاب را برای خوانندگان علاقه‌مند به این حوزه فراهم می‌کند که در قالب فایل PDF هم قابل‌ دانلود است.

در پنجمین شماره ماهنامه دامیننس پس از سرمقاله‌ای درباره مهاجرت و بحران نیروی انسانی، مرور اخبار بازار و اخبار بیت‌پین، درباره پشت پرده پیام‌ها به خالقان NFT خواهید خواند، با میزان توانایی بشر برای پذیرش فناوری‌های جدید آشنا خواهید شد و در ادامه هم مصاحبه‌ای با مدیر مارکتینگ بیت‌پین، علی داداشیان خواهیم داشت. مدیر محتوای بیت‌پین، محسن صالح درباره روایات بعد از راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌کوین برایتان می‌گوید و مقاله‌هایی با عناوین کامیونیتی منسجم کریپتو، ترس جا ماندن از بازار (FOMO) و استاندارد BRC-20 را نیز خواهید خواند.

از شما دعوت می‌کنیم تا نسخه بهمن‌ماه مجله تخصصی دامیننس را مطالعه کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود کیفیت محتوای آن برای ما ارسال کنید.

ماهنامه دامیننس در قالب فایل PDF قابل‌ دانلود است و شما می‌توانید از اینجا پنجمین شماره آن را مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.