راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بر اساس فهرست IMI / پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع انتخاب شد

سازمان‌ مدیریت‌ صنعتی از سال 1377 هرساله با برگزاری رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران و فراهم‌ کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور به رتبه‌بندی شرکت‌های بزرگ ایران می‌پردازد. بیست‌وششمین دوره این جایزه دوشنبه دوم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سابقه حضور چندساله در این جایزه توانست برای دومین سال پیاپی به‌عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در فهرست IMI معرفی شود.

رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران با فراهم ساختن نگاه کلان و ملی، هر سال به بررسی شاخص‌هایی چون «رشد شرکت»، «سودآوری و عملکرد»، «بهره‌وری»، «صادرات»، «نقدینگی»، «بدهی» و «بازار» می‌پردازد و با ارائه گزارش‌‌ براساس ارزیابی‌های چندمرحله‌ای، مسیر حرکت کسب‌وکارهای اقتصادی را شناسایی و دورنمای رونق و رکود در صنایع مختلف را مدون می‌کند.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال گذشته نیز با رشد 256.25درصدی، به فروش 24.015/14 میلیارد ریالی در سال مالی 1400 رسید و با ارتقای رتبه از 209 به 165، به‌عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در این رتبه‌بندی شناخته شد.

کسب این عنوان برای دومین سال پیاپی مؤید بهره‌مندی این شرکت از راهبری هدفمند، سرمایه انسانی متخصص و زیرساخت‌های به‌روز است و نشان از روند صعودی این شرکت دارد. این در حالی است که پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال 1402 جوایز و افتخارات دیگری نیز در حوزه‌های مدیریت مالی، مدیریت دانشی و برند محبوب کسب کرده که هر کدام نمای جدیدی از فعالیت‌های این شرکت را به تصویر می‌کشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.