راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد فصل نو سرمایکس برگزار شد

صرافی ارزهای دیجیتال سرمایکس به مناسبت ششمین سالگرد فعالیت خود، رویداد فصل نو را برگزار کرد. اجرای این رویداد بر عهده آرش سروری، فعال رسانه و حوزه استارتاپ بود.

به گزارش روابط عمومی صرافی ارزهای دیجیتال سرمایکس، اعضای مختلف حوزه فین‌تک و بلاکچین کشور در این رویداد حضور داشتند و علاوه بر رونمایی‌های جدید صرافی سرمایکس، به مباحث دیگری هم در آن پرداخته شد. در ادامه به بررسی این رویداد می‌پردازیم.


رونمایی از هویت بصری جدید سرمایکس


این مراسم با رونمایی از هویت بصری جدید سرمایکس توسط کیارش آمالی‌وند (طراح ارشد محصول سرمایکس) آغاز شد.

کیارش آمالی‌وند درباره لوگوی جدید و پالت رنگی تازه صرافی گفت: «پالت رنگی با دقت انتخاب شده تا ارزش‌های ما را نشان دهد. رنگ‌های انتخاب‌شده در لوگوی جدید، نشان‌دهنده طبیعت هستند.»

تغییرات هویت بصری سرمایکس محدود به لوگو و پالت رنگی نیست و تغییر در سایر المان‌های بصری مانند فونت و آیکون‌ها، در کنار الگوهای گرافیکی برای تجربه کاربری بهتر در نظر گرفته شده است.

برای آشنایی بیشتر با هویت بصری جدید و خدمات سرمایکس می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به آدرس sarmayex.com مراجعه کنید.


همکاری تجاری سرمایکس و زرین‌پال


در ادامه رویداد از زرین‌پال، به‌عنوان اولین شریک تجاری سرمایکس رونمایی شد. مصطفی امیری، مدیرعامل زرین‌پال؛ علی امیری، هم‌بنیان‌گذار زرین‌پال و احسان مطلبی، مدیرعامل سرمایکس در مورد این شراکت صحبت کردند.

برادران امیری و احسان مطلبی در مورد شرایط این همکاری و به طور کلی رابطه میان درگاه‌های پرداخت و بازار رمزارزها صحبت کردند.


گزارش سال 2023 سرمایکس


بخش بعدی رونمایی از گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس بود که توسط حسن قلیچ‌خانی، مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس ارائه شد.

عنوان این گزارش «سال سبز ارزهای دیجیتال و سرمایکس» بود که اشاره به رشد بازار رمزارزها و ارائه ویژگی‌ها و خدمات جدید صرافی سرمایکس دارد.

در ابتدای گزارش نگاهی به دنیای ارزهای دیجیتال شده و اتفاقات اثر‌گذار آن را بررسی می‌کند. همچنین مقایسه میزان سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال در مقابل بازارهای دیگر کشور در سال ۲۰۲۳ آورده شده است. نکته جالب اینجاست که در این سال، ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مد نظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری بود.

 آشنایی با کاربران سرمایکس، بخش بعدی این گزارش است. در بخش فنی گزارش به معرفی خدمات جدید، شبکه‌های واریز و برداشت و پایداری سرویس‌ها نگاهی شده است. در پایان این گزارش هم می‌توانید چشم‌انداز سرمایکس برای سال آینده را مشاهده کنید. برای دانلود گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس کلیک کنید.

 حسن قلیچ‌خانی در ادامه، امکانات جدید صرافی سرمایکس (استیکینگ و خرید اقساطی) را معرفی کرد.


پنل گفت‌وگوی اول (دغدغه‌های بانک مرکزی و راهکارهای بخش خصوصی)


در اولین پنل گفت‌وگوی رویداد فصل نو، احسان مطلبی؛ مهدی فاطمیان، رئیس انجمن فین‌تک؛ مصطفی امیری، عضو هیئت‌مدیره نصر تهران؛ عباس آشتیانی، عضو هیئت‌مدیره انجمن بلاکچین و مهسا نجاتی، از رسانه رمز ارز شرکت داشتند. مهم‌ترین بحث این پنل در مورد مشکلات بخش خصوصی و عدم قانون‌گذاری بانک مرکزی و نهاد مسئول در زمینه رمزارزها بود.

احسان مطلبی در این مورد گفت: «ما همیشه از همکاری و تعامل با پلیس فتا و نهادهای بالادستی استقبال می‌کنیم، اما هر بار با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم که علت و نتیجه‌ آن را نمی‌دانیم. در واقع برداشت ما این است که آنها به خاطر قدرتی که در اختیار دارند تنها با سرکوب هر روز کار ما را پیچیده‌تر می‌کنند.»

عباس آشتیانی، عضو ھیئت‌مدیره انجمن بلاکچین هم در زمینه خودتنظیم‌گری در کسب‌وکارهای رمزارزی گفت: «فعالان حوزه فین‌تک در زمینه رویکرد حاکمیت دچار سردرگمی شده‌اند. با روالی که رگولاتور در پیش گرفته، هم سرمایه و هم امنیت سرمایه‌گذاران به خطر می‌افتد.»


شریک تجاری جدید صرافی سرمایکس؛ مترا


در ادامه از دومین شریک تجاری صرافی سرمایکس؛ مترا رونمایی شد. احسان مطلبی و آیدین خانکشی‌پور، مدیرعامل مترا در مورد نحوه همکاری این دو شرکت با یکدیگر صحبت کردند.

آیدین خانکشی‌پور، مدیرعامل مترا که یک پلتفرم خرید متری ملک است، این همکاری را این‌گونه توصیف کرد: «قرار است در آینده فروش ملک به صورت توکنیزه در دستور کار این پلتفرم قرار بگیرد و سرمایکس پلتفرمی برای فروش این توکن‌ها خواهد بود.»

در بخش بعدی، حمید تیموری، سرپرست فنی سرمایکس به معرفی فیچرهای جدید سرمایکس پرداخت. او در مورد بازار معامله حرفه‌ای سرمایکس هم صحبت کرد.


نئوزرین و زرین‌پلاس؛ شرکای بعدی سرمایکس


نئوزرین و زرین‌پلاس به‌عنوان شرکای تجاری بعدی سرمایکس به روی صحنه رفتند. احسان مطلبی؛ امیرعباس امامی، مدیرعامل نئوزرین و پویا رجامند، هم‌بنیان‌گذار زرین‌پلاس به شرح و نحوه این همکاری پرداختند.

این دو شرکت که از زیرمجموعه‌های زرین‌پال به حساب می‌آیند، قرار است به صورت جداگانه با سرمایکس همکاری داشته باشند.


پنل گفت‌وگوی دوم (ماندن و جنگیدن کسب‌وکارهای فین‌تک)


در پنل دوم سجاد شاهی، هم‌بنیان‌گذار زیبال و میثم سلیمانی، سردبیر راه پرداخت و راهبر پنل حضور داشتند.

بعد از اتمام پنل دوم، سرمایکس از همکاری فنی خود با جیبیت، در جهت احراز هویت کاربران خبر داد. حسن قلیچ‌خانی، کیارش آمالی‌وند و شایان میلانی (مدیرمحصول احراز هویت جیبیت) در مورد این همکاری و نحوه احراز هویت جدید صرافی سرمایکس، گزارش دادند.

تولد شش‌سالگی سرمایکس و برش کیک مراسم توسط احسان مطلبی و علیرضا درخشان،‌ مدیر توسعه کسب‌وکار سرمایکس انجام شد. مدیرعامل صرافی سرمایکس، صحبت‌های خود در این مراسم را با یک سورپرایز هیجان‌انگیز برای کارکنان در سال جدید به پایان رساند.

این رویداد با قرعه‌کشی برنامه اینستاگرامی صرافی سرمایکس «اینو باس بدونی» توسط گروه ویدنو و مشخص شدن برنده این جایزه به پایان رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.