راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی انجام شد / اهدای تندیس بلورین به پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد تندیس جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد. چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران امروز (دوشنبه ۲۵ دی‌ماه) برگزار شد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت برای پنجمین سال متوالی در این جایزه حضور یافت و توانست بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده توسط هیئت داوران برای سومین سال پیاپی تندیس بلورین این جایزه را دریافت کند.

 به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ آغاز شده و بستری در راستای بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده فراهم کرده است. حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر تمایل سازمان‌های ایرانی برای حضور در فرایندی است که در آن سازمان‌های همسو و غیرهمسو شرکت می‌کنند. به‌ این‌ واسطه سازمان‌ها تلاش می‌کنند سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌های مشابه مقایسه کنند.

طراحی مدل جایزه ملی مدیریت مالی ایران در جهت ارزیابی هرچه دقیق‌تر و تخصصی‌تر، با توجه به حوزه فعالیت شرکت‌کنندگان صورت گرفته است. به همین جهت کسب تندیس در این جایزه به‌عنوان سندی اعتباربخش در صنعت مالی و پرداخت محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.