راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رضا زکی‌زاده از برنامه‌های اکس‌اونیکس هم‌زمان با حضور در رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / ایجاد ارتباط مستقیم با بازار هدف

۹ ژانویه رویدادی با محوریت بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال است. حضور در این رویداد فرصت خوبی برای تعامل و همکاری کسب‌وکارهای فعال در این حوزه است. اکس‌اونیکس یکی از شرکت‌های حاضر در بخش نمایشگاهی این رویداد است که در گفت‌وگو با رضا زکی‌زاده، مدیر مارکتینگ آن، به دلایل حضورشان در رویداد ۹ ژانویه پرداختیم. همچنین، در ادامه گزارش تصویری حضور گروه اکس‌اونیکس در این رویداد را مشاهده می‌کنید.

زکی‌زاده با اشاره به برنامه‌های نمایشگاهی این شرکت در رویداد ۹ ژانویه گفت:‌ «هدف ما از شرکت در رویداد ۹ ژانویه ایجاد ارتباط مستقیم با بازار هدف، شناخت نیازهای مخاطبان، معرفی اکوسیستم به افراد تأثیرگذار خارج از اکوسیستم و پیدا کردن راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات موجود است.»

او ادامه داد: «ما حضور در این رویداد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم در کنار شرکت‌های بزرگ دیگر که در این رویداد حضور یافته‌اند، دست در دست هم مشکلات موجود در بازار ارزهای دیجیتال را حل کنیم.»

زکی‌زاده با معرفی امکانات جدید اکس‌اونیکس هم‌زمان با رویداد ۹ ژانویه، گفت:‌ «ما در تیم اکس‌اونیکس در تلاشیم تا فرایند خریدوفروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران ساده‌تر کنیم. از همین رو، با استفاده از پنل و آپدیت جدیدی که اخیراً منتشر شده است توانستیم این عملیات‌ها را برای کاربران خود ساده‌تر کنیم. به‌زودی امکانات دیگری مانند خرید P2P نیز به وب‌سایت اضافه خواهد شد. همچنین در راستای توسعه اپلیکیشن، به‌تازگی نسخه جدید اپلیکیشن اکس‌اونیکس را منتشر کردیم که در آن کوشیدیم مشکلات قبلی را رفع کنیم و اپلیکیشنی پرسرعت برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال براساس نیاز کاربران ارائه دهیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.