راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات از کارخانه فناپ‌تک

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از کارخانه فناپ‌تک تاکید کرد که خط تولید پیشرفته SMT در فناپ‌تک می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت‌های گسترده در کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ‌تک، میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنج‌شنبه هفتم دی‌ ماه 1402 همراه با برخی از مسئولین استان خوزستان از کارخانه فناپ‌تک در منطقه آزاد اروند (خرمشهر) بازدید کرد. او ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه، در جریان روند تولید محصولات پرداختی، بانکی و محصولات دیجیتالی در این کارخانه قرار گرفت. هم‌چنین با کارگران مستقر در این واحد تولیدی به گفت‌وگو پرداخت.

عابدی ضمن حضور در مجموعه کارخانه فناپ‌تک، از خط تولید SMT(Surface Mount Technology) که یکی از پیشرفته‌ترین و آخرین فناوری روز جهان در زمینه ساخت بردهای الکترونیکی است نیز بازدید کرد و ضمن اهتمام به وجود چنین فناوری‌هایی در داخل کشور، آن را زمینه‌ساز پیشرفت‌های گسترده در کشور دانست.

در ادامه این بازدید، طی جلسه‌ای با حضور تعدادی از مدیران شرکت، شرحی از تاریخچه و مسیر فناپ‌تک از گذشته تاکنون بیان شد. برنامه‌های آینده و مسیر پیش رو نیز از جمله دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این بازدید مقرر شد، فناپ‌تک در تجهیز 15 مدرسه در استان خوزستان به فناوری‌های دیجیتال اقدام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.