راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چرا آبان‌تتر حامی رویداد 9 ژانویه است؟ / رویداد 9 ژانویه؛ بستری برای همکاری‌های آتی آبان‌تتر

صرافی آبان‌تتر یکی از حامیان رویداد 9 ژانویه است. این رویداد 19 و 20 دی‌ماه در کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد و آبان‌تتر حضور در رویداد 9 ژانویه را فرصتی برای شکل‌گیری همکاری‌های آتی، آشنایی اقشار مختلف جامعه با اکوسیستم رمزارز و تعامل و گفت‌وگوی بیشتر بین فعالان حوزه رمزارز اعلام کرده است.

کمتر از ۱۰ روز دیگر تا برگزاری سومین رویداد ۹ ژانویه باقی مانده؛ در این رویداد، علاوه بر سخنرانی‌‌ و پنل‌های تخصصی، بخش‌های دیگری ازجمله نمایشگاه، کاریابی، جایزه، شبکه‌سازی و کارگاه‌های آموزشی وجود دارد. رویداد نهم ژانویه با حضور مدیران و فعالان صنعت رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال و دیگر صنایع مرتبط ازجمله سرمایه‌گذاری، مشاوره و بازارهای مالی برگزار می‌شود.

صرافی آبان‌تتر یکی از حامیان رویداد 9 ژانویه است. این صرافی با هدف بیان دغدغه‌های اکوسیستم بلاکچین و رمزارز و همکاری سازمان‌های فعال در این حوزه با یکدیگر، جهت ایفای نقش به‌عنوان یکی از بازیگران این صنعت برای تحقق اهداف در رویداد 9 ژانویه حاضر شده و از برگزاری این رویداد حمایت خواهد کرد.

در این رویداد، آبان‌تتر در بخش‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده است؛ در قسمت پنل‌ها و ارائه‌ها فرهاد فلاح، مدیرعامل آبان‌تتر؛ امید امین‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره آبان‌تتر و پریسا حسین‌زاده، مدیر منابع انسانی آبان‌تتر حضور خواهند داشت.

همچنین آبان‌تتر در رویداد ۹ ژانویه، دو کارگاه برگزار می‌کند و از کتابی که با همراهی انتشارات «راه پرداخت» منتشر شده، رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه آبان‌تتر در سالن همایش‌های کتابخانه ملی، مهمان آبان‌تتر باشند و موجبات آشنایی و گفت‌وگوهای ارزشمند بیشتری را در حاشیه این رویداد فراهم آورند.

آبان‌تتر یکی از دستاوردهای مهم این رویداد را فراهم شدن فضایی برای گفت‌وگو و شکل‌گیری همکاری‌های آتی می‌داند و معتقد است بازتاب چنین گردهمایی‌هایی با محوریت بلاکچین و رمزارز می‌تواند قدم مفیدی در راستای همه‌پذیری این حوزه و اعتمادسازی سازمان‌های فعال در این حوزه باشد.

این صرافی حضور در رویداد 9 ژانویه را از جهت کاربردپذیری بلاکچین در عرصه‌های مختلف و همکاری این صنعت با صنایع دیگر و مسیر تنظیم‌گری حوزه رمزارز در ایران مفید می‌داند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.