پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ایرانسل در نمایشگاه تلکام از پلتفرم «یلوپل» رونمایی کرد / یلوپل؛ پلتفرم مدیریت شرکای تجاری ایرانسل
اپراتور ایرانسل، با هدف ارائه ابزارها، پلتفرمها و راهکارهای دیجیتال در عرصههای گوناگون، از پلتفرم «یلوپل»، بهعنوان سامانه مدیریت شرکای تجاری ایرانسل در دومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، یلوپل، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری ایرانسل است که تسهیل و سازماندهی فعالیتهای حقوقی، امور مالی، نظارت بر شاخصهای کلیدی عملکرد، مکاتبات و ثبت اطلاعات شرکای ایرانسل را فراهم میکند.
این پلتفرم، تمامی امور شرکای تجاری ایرانسل را هوشمند کرده و همچنین برقراری ارتباط و همسویی منظم بین تیمهای داخلی مانند واحد تجاری، مدیریت تأمین، حقوقی، مالی و غیره را فراهم میکند. این بستر، ضمن ارائه دقیق اطلاعات، فرآیندها و رویههای سازمانی را هم تسریع و به دیجیتالی شدن کسبوکار کمک میکند.
ویژگیهای پلتفرم یلوپل
با بهکارگیری یلوپل، گزارشهای هوشمند در اختیار کسبوکارها قرار میگیرد و مدیریت زمان، مدیریت هزینه کسبوکار و پیگیری وضعیت شرکاری تجاری، بهینه میشود. از امکانات و ویژگیهای این پلتفرم میتوان به احراز هویت کسبوکار و افراد حقیقی، بستن مستندات قانونی مانند تفاهم نامه و قرارداد، امضای دیجیتال، یکپارچهسازی مراحل مالی، گزارشگیری و صحت سنجی پرداختی، مدیریت عملکرد کسبوکارها و… اشاره کرد.
ایرانسل، بهعنوان اولین اپراتور ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستور کار خود قرار داده و تاکنون نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور بهعنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. نقشه راه و چشمانداز ایرانسل، گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبر نوری و همچنین ورود تأثیرگذار و قدرتمند در لایههای پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایهگذاری در زمینه هوش مصنوعی، اَبَرداده، رایانش ابری و… است.
جزئیات حضور ایرانسل در تلکام
هدف استراتژیک ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ارتباطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی عرضه کند و اکوسیستم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل بهعنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، راهاندازی پلتفرم «یلوپل» را در دستور کار خود قرار داده است.
جدیدترین دستاوردهای شبکه 5G و فیبر نوری، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، تحقیق و توسعه، نوآوری، بومیسازی، راهکارها و سرویسهای دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصولات نرمافزاری و منابع انسانی ازجمله مهمترین بخشهای غرفه ایرانسل در این نمایشگاه هستند.
علاقهمندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در بیستوچهارمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، میتوانند تا ۵ دیماه ۱۴۰۲، به سالن اصلی نمایشگاه (۸ و ۹) در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ مراجعه کنند.